Welcome to the Candy Crush Saga Community
Do you have a question or need help with your game? Ask the Community.
This is a prime example of why people will stop playing candy crush. The amount of moves you start with is about 20 moves less than you need and the fact you offer 35 extra moves at the end for gold just proves thiis. Is candy crush trying to get people to stop playing because it is a waste of time even logging in to this level and it also means that all the other bonuses you can get become irrelevant because you cannot progress. Absolutely no enjoyment in playing this game when you put crap levels like this in so the only way people can get through it is to spend money. If i was to leave this game what happens to all my details
C’est tellement décevant, tu joue a un jeu que t’aime et tout ce que les concepteurs de se jeu cherche c’est de nous obligé à dépenser de l’argent en nous bloquant avec aucune ressource pour être capable de passer les niveaux. Vous nous bloquez même les vies qu’on recevait de nos amies.Je reçoit plus aucune vie depuis une semaine. Avec le coût de la vie qui augmente sans cesse, vous pensez que le monde peux dépenser de l’argent pour ce jeu. Je trouve ça vraiment horrible que vous en arriviez là pour faire plus d’argent. J’ai vraiment de la peine d’être obligé d’arrêter car rester bloquer au même niveau sans avoir aucune chance de le passer n’est plus amusant.