🏅Grab your Protector Badge HERE
🏆 Join Aku Aku's Challenges HERE
🔥 Hot Right Now 🌶

el juego se empieza a ir muy lento hasta el punto de trabarse por completo.

FrozeniceFrozenice Posts: 84 Level 2

hola,soy Frozenice.

mi id es: 12461567969

la version del juego que tengo es: 1.20.42

mi dispositivo es un samsung galaxy j2 prime

como dije antes,el problema empezo desde que descargue el juego hace tiempo,parece ser un problema de optimizacion o algo en estos dispositivos como el que yo tengo,es molesto ya que cuando empieza a ir muy lento como lagueandose y luego trabarse moviendose apenas frames por frames casi 10 minutos asi que se queda trabado por completo escuchandose un extraño pitido del sonido y luego no se escucha nada cosa que cierro la aplicacion y la vuelvo abrir perdiendo todo el progreso que hice,eso es un problema mas molesto porque suele pasar tambien en las carreras multijugador y en ciertas partidas se traba y debo cerrar y abrir otra ves la aplicacion para que funcione de nuevo pero pierdo las copas y la experiencia que gane en esas carreras y ademas pierdo el ticket que utilize para participar en lo que pierdo parte del progreso intentando desbloquear cosas por ejemplo las recompensas,lo mas probable que sea un bug de graficas o algo,quizas se arregle poniendo alguna opciones como para bajarle los graficos al juego como para que eso no suceda a cada rato,opciones como disminuir o eliminar las sombras o bajar la calidad del juego y demas para que vaya mas liviano o quizas la resolucion y demas,¿a alguien mas le pasa esto?.

Answers

• W35GamerW35Gamer Posts: 1,376 Level 5

¡Hola y bienvenido/a a la Comunidad!

Por favor, toma nota que en esta sección se habla únicamente en Inglés, pero no te preocupes! moveremos tu comentario a un área más adecuada para que puedas hablar en tu idioma

Gracias!

@hechicerilla

• FrozeniceFrozenice Posts: 84 Level 2

oh,i see,ok,well.. i going to use google traslator,sorry if what i said can't be traslated very well there,ok... i said:

As I said before, the problem started since I downloaded the game a long time ago, it seems to be an optimization problem or something in these devices like the one I have, it is annoying because when it starts to go very slow like lagging and then getting stuck moving just frames per frames for almost 10 minutes so it stays completely stuck hearing a strange beep of the sound and then nothing is heard, which I close the application and open it again, losing all the progress I made, that is a more annoying problem because it usually happens too In multiplayer races and in certain games it gets stuck and I have to close and open the application again to make it work again but I lose the cups and the experience that I won in those races and also I lose the ticket that I used to participate in what I lose part of progress trying to unlock things for example rewards, most likely it is a graphics bug or something, maybe it will be fixed by putting an option as for b Adjust the graphics to the game so that that does not happen all the time, options such as reducing or eliminating the shadows or lowering the quality of the game and others to make it lighter or perhaps the resolution and others, does this happen to someone else ? .

Leave a Comment

Rich Text Editor. To edit a paragraph's style, hit tab to get to the paragraph menu. From there you will be able to pick one style. Nothing defaults to paragraph. An inline formatting menu will show up when you select text. Hit tab to get into that menu. Some elements, such as rich link embeds, images, loading indicators, and error messages may get inserted into the editor. You may navigate to these using the arrow keys inside of the editor and delete them with the delete or backspace key.

Hey! Would you like to give us your opinion?