Du er ikke alene, mens du spiller Candy Crush Friends Saga - du får hjælp fra en cast af dine yndlingsfigurer!
Hvordan låser jeg tegn op?
For at låse op for disse nyttige karakterer, skal du finde Candy Surprise-kasser. Find nye klistermærker i disse kasser for at øge niveauet for dine Candy Friends og opdag også nye. Når du har samlet nok klistermærker til at låse en karakter op, vil du finde dem klar og venter på at hjælpe dig!
Hvordan vælger jeg min karakter?
Det er nemt at vælg din karakter. Før du starter et niveau, kan du vælg hvilken karakter du gerne vil hjælpe ved at vælg dem fra menuen under den grønne 'Play'-knap. vælgmed omhu – hver karakter har en unik speciel kraft, der kan hjælpe dig. For at give dig den bedste chance for succes, vil spillet lave en anbefaling til dig.
Hvordan bruger jeg min karakters magt?
For at bruge din karakters unikke kraft, skal du samle deres yndlingstyper af slik. Se deres powerbar blive fyldt op, og så snart du har samlet nok af deres foretrukne slik, tilføjer de en velsmagende boostertil din spilleplade. Jo mere af det ønskede slik du samler, jo flere booster får du til at slå niveauet.
Hvordan ser jeg mine karakterer?
finde alle dine karakterer i The Scrapbook ved at trykke på bogikonet fundet på startskærmen. Her vil du være i stand til at se dine samlede karakterer, lære om deres kræfter og læse en sjov biografi for at komme tættere på dine nye venner.
se en liste over karakterer, der endnu ikke er indsamlet. Du vil også se en statuslinje, så du kan spore dine fremskridt i retning af at låse op for din næste yndlingsfigur!