Du er ikke alene, mens du spiller gennem Candy Crush Friends Saga - du vil få hjælp fra en række af dine yndlingsfigurer!
Hvordan låser jeg op for figurer?
For at låse op for disse hjælpsomme figurer, skal du finde Slikoverraskelse-æsker. Find nye klistermærker i disse æsker for at opgradere dine Slikvenner og opdage nye også. Når du har samlet nok klistermærker til at låse op for en figur, vil du finde dem klar og ventende på at hjælpe dig!
Hvordan vælger jeg min figur?
At vælge din figur er enkelt. Før du starter et niveau, kan du vælge, hvilken figur du vil have hjælp fra ved at vælge dem fra menuen under den grønne 'Spil'-knap. Vælg omhyggeligt - hver figur har en unik specialkraft, der kan hjælpe dig. For at give dig den bedste chance for succes, vil spillet give en anbefaling til dig.
Hvordan bruger jeg min figurs kraft?
For at bruge din figurs unikke kraft, skal du samle deres yndlingstyper af slik. Se deres kraftbar fyldes op, og så snart du har samlet nok af deres foretrukne slik, tilføjer de en lækker booster til dit spillebræt. Jo mere af det ønskede slik du samler, jo flere boostere får du til at klare niveauet.
Hvordan ser jeg mine figurer?
Du kan finde alle dine figurer i Scrapbogen ved at trykke på bogikonet, der findes på startskærmen. Her kan du se dine indsamlede figurer, lære om deres kræfter og læse en sjov biografi for at komme tættere på dine nye venner.
Du kan også se en liste over figurer, der endnu ikke er indsamlet. Du vil også se en fremdriftslinje, så du kan følge din fremgang mod at låse op for din næste yndlingsfigur!