Løbet er i gang for en stor høst af boostere!
Ved at sætte dine niveau-gennemføringsfærdigheder op mod andre spillere, kan du samle værktøjer i spillet, der hjælper dig med at komme igennem de svære niveauer.
Hvordan deltager jeg i Høstkapløbet?
Høstkapløbet anerkender din fremgang, mens du spiller niveauer i spillet. Når begivenheden er aktiv, vil du blive informeret om, hvilken type Afling du skal samle til begivenheden. Når du har samlet din første - er du med!
Herfra skal du bare fortsætte med at samle de Aflinger, og de vil tælle med i din samlede score og placering på ranglisten. At holde en høj placering på ranglisten vil give dig præmier!
Begivenheden vil have en timer på sig, så du har masser af tid til at samle de samlede point. Du kan tjekke timeren for begivenheden ved at trykke på 'Begivenheder' knappen på hovedkortskærmen for at se, hvor lang tid der er tilbage, før løbet slutter.
Hvad kan jeg vinde i Høstkapløbet?
Ved at tjekke din placering på ranglisten kan du se, om du er berettiget til at modtage en præmie. Ved siden af de øverste positioner på ranglisten vil du se de nuværende totaler for hver spiller og den præmie, de er berettiget til at vinde, hvis de afslutter løbet i den position. Husk: begivenheden har en tidsbegrænsning, og andre spillere vil også deltage, så din position kan ændre sig. Bliv ved med at tjekke tilbage og fyld op på dine indsamlede Aflinger for at holde dig i scoringszonen, når begivenheden slutter.
Hvornår kan jeg spille Høstkapløbet?
Høstkapløbet er synligt i din Begivenheder-fane. Ved at trykke på Begivenhedsknappen vil du også kunne se den resterende tid for begivenheden og få adgang til ranglisten for begivenheden for at tjekke din position.
Hop ind tidligt og begynd at høste de nødvendige Aflinger, og høst derefter belønningerne for dine anstrengelser!