Dyrk din egen Afling og saml belønninger i spillet!
Når '1-2-3 Dyrk' begivenheden kører, vil du få frø til at dyrke til en baby Afling. Fra disse frø kan du opdrage Aflingen ved at fodre den og tage sig af dens behov.
Du vil få flere muligheder for at besøge Aflingen, og den vil blive opdateret for at fortælle dig, hvilke typer af genstande du skal samle, mens du spiller Farm Heroes Saga. At fodre disse genstande vil øge fremskridtsmåleren for Aflingen og nå næste trin.
Hvad vinder jeg i 1-2-3 Dyrk?
Ved at fylde fremskridtsmåleren i din Aflings udvikling, vil den vokse lidt større. Hver gang Aflingen vokser, vil den belønne dig med boostere og magiske bønner.
Hvornår kan jeg spille 1-2-3 Dyrk?
Når det er tilgængeligt, vil begivenheden vises i dit spil, forudsat at du har passeret niveau 50. Baby Aflingen kan ses uden for spilniveauerne ved at trykke på begivenhedsikonet på kortskærmen.
Hvordan dyrker jeg min Afling?
Baby Aflinger har brug for forskellige genstande for at vokse. Du samler genstandene ved at spille niveauer i spillet, forudsat at de ikke er niveauer, du har spillet før. Du kan nemt identificere disse niveauer, da de vil vise en grøn frøpakke på niveauet, når det ses på kortskærmen.
At spille tidligere ryddede niveauer tæller ikke med i din Aflings fodring.
Vækstfremskridtslinjen
Vækstfremskridtslinjen vises over din baby Afling og har 5 trin at niveauere igennem. Du kan hjælpe den med at vokse ved at give den de ting, den har brug for. Bliv ved med at dyrke, og Aflingen vil belønne dig med genstande i spillet for at hjælpe dig med at spille!