Hvad er Mysteriebjerget?
Kæledyrene har brug for din hjælp!
Ved at bestige det tårnhøje Mysteriebjerg kan du befri de søde dyr fra fangenskab og sikre dig en masse belønninger!
Placeret med jævne mellemrum på kortet over Mysteriebjerget, vil du blive bedt om at stige op gennem kortet ved at passere niveauerne og nå det sidste niveau for at samle din hovedpræmie.
Udfordringen bliver dog lidt sværere, da du skal sørge for at passere alle niveauerne med kun ét liv. Ingen genstarter eller fejl er tilladt!
Hvordan deltager jeg i Mysteriebjerget?
Når det er aktivt, vil Mysteriebjerget vises i dit spil og kan tilgås fra kortskærmen. Du får en pop-up, når det er tilgængeligt i spillet, men hvis du ikke ser det eller klikker det væk uden at tjekke det - bare rolig, du kan stadig se begivenhedsknappen synlig på spilkortet.
Hvad kan jeg vinde i Mysteriebjerget?
Du kan vinde Boosters, Guldbarrer og endda Ubegrænsede Liv i spillet, så der er alt at spille for! Pet-tacular!
Hvornår finder det sted?
Det varierer fra tid til anden og passer ind omkring andre begivenheder i Pet Rescue Saga-verdenen. Vi kan godt lide at holde tingene blandede, for variation er livets krydderi!
Du får en in-game prompt for at lade dig vide, at det er begyndt, men hvis du lukker det eller vil tjekke, vil du se konkurrenceknappens ikon på din kortskærm, så held og lykke og skyd efter månen (og videre!)
Hvad hvis andre kan spille det, og jeg ikke kan?
For at holde Mysteriebjerget tilgængeligt og tilgængeligt for alle, kan det nogle gange være, at du har adgang til det, og dine venner ikke, eller omvendt. Dette er for at alle kan spille.
Husk, at du kan have det, når de ikke har det - så hop ind og bestig højderne, når du får chancen!