Apple-gebruikers met Candy Crush Saga-appversies ouder dan 1.168 hebben mogelijk een nieuwe optie opgemerkt om in te loggen bij het spel met Apple.
Hoe krijg ik mijn voortgang terug?
Als je eerder in het spel hebt ingelogd met ofwel een King-account of Facebook, en vervolgens hebt ingelogd met Apple, dan zijn je spelvoortgang en goudstaven verdwenen. Maar maak je geen zorgen!
Je voortgang en goudstaven zijn nog steeds veilig opgeslagen in je King- of Facebook-account. Om er weer toegang toe te krijgen, log je eenvoudig uit bij Apple en log je opnieuw in bij het accounttype dat je eerder gebruikte (King of Facebook).
Waarom is dit gebeurd?
Apple Sign-In is een nieuw type account dat niet is gekoppeld aan King- of Facebook-accounts. Daarom creëer je een geheel nieuw, volledig apart account als je inlogt met Apple.
Dit is prima als je een nieuwe speler bent die net is begonnen! Maar als je eerder hebt ingelogd met King of Facebook, begin je weer op niveau 1 wanneer je voor het eerst inlogt met Apple.
Je niveauvoortgang en goudstaven zijn nog steeds veilig, en je kunt er toegang toe krijgen door uit te loggen bij Apple en opnieuw in te loggen bij je King- of Facebook-account.
Wat kan ik doen?
Om de kans te verkleinen dat dit in je spel gebeurt en om je spelersprofielinformatie te behouden bij het gebruik van Apple ID, update je je spel naar versie 1.168 (minimaal).