Waarom is het het beste om ingelogd te zijn?
Wanneer u onze spellen speelt, ziet u mogelijk een knop 'Mijn profiel' of 'Mijn account'. Dit verschijnt op het eerste scherm dat u ziet wanneer het spel wordt geladen en bevestigt of u bent ingelogd of dat er actie moet worden ondernomen.
Het isheel belangrijk dat u ingelogd blijft op uw King account of Facebook profiel, omdat dit ervoor zorgt dat een aantal dingen gebeuren terwijl u speelt.
Waaronder:
- Tijdens het spelen uw niveau-voortgang opslaan en herstellen
- Uw voortgang synchroniseren zodat u deze op een nieuw of tweede apparaat kunt openen. U hoeft niet opnieuw vanaf het begin te spelen!
- Het houdt uw Goudstaaf saldo nauwkeurig bij
Maar het helpt ons ook om u te helpen. Als u ondersteuning nodig hebt, kunnen we:
- Snel uw spelers-profiel vinden in onze bestanden, zodat we weten wie u bent als u contact met ons opneemt!
- Uw spelactiviteit bekijken in het spel en probleemloos ondersteuning bieden.
- Aankopen terugvinden in het zeer uitzonderlijke geval dat er iets mis is gegaan!
Als u offline speelt of u niet inlogt bij uw profiel:
- U bent niet gesynchroniseerd, dus problemen met de voortgang kunnen mogelijk niet worden hersteld
- U bent niet ingelogd, dus gebruikte items kunnen niet worden gecontroleerd, afgeleverd of vervangen
- Uw acties worden niet opgeslagen als u van apparaat wisselt of een nieuw / tweede apparaat krijgt
- Uw eigen personage zal niet zichtbaar zijn, omdat uw identiteit en naam / avatar onzichtbaar zijn als u offline bent
- U kunt niet deelnemen aan evenementen of uitdagingen waarvoor u online moet spelen
Om er zeker van te zijn dat u bent ingelogd, moet u eerst op de knop 'Mijn account', 'Profiel' of 'Mijn voortgang opslaan' tikken wanneer u het spel start. Ze verschijnen allemaal op dezelfde plek, net onder de knop 'Spelen' voordat u het spel start.
Als u al bent aangemeld, wordt hiermee het account bevestigd waarmee u momenteel speelt.
Als u nog niet bent aangemeld, wordt u gevraagd om...
- Meld u aan met e-mail voor een King account met uw e-mail
- Inloggen met een bestaand King account profiel