Iedereen houdt van een spaarvarken en hier is hoe je jouw speciale Candy Crush Saga spaarvarken kunt gebruiken!
Hoe werkt het spaarvarken?
Om je te helpen meer goudstaven te krijgen met je aankopen, biedt het spaarvarken speciale deals voor degenen die het vullen.
Verdien extra goudstaven door sterren te verzamelen wanneer je een level haalt. Hoe meer sterren je krijgt, hoe meer goudstaven worden toegevoegd aan het spaarvarken, vooral bij die 'moeilijke' en 'supermoeilijke' levels!
Wanneer kan ik mijn spaarvarken legen?
Blijf het spaarvarken vullen totdat je een bericht ziet met 'Spaarvarken beschikbaar'. Kies of je wilt betalen om het daar en dan te ontgrendelen, of blijf verzamelen totdat je het bericht 'Spaarvarken vol' krijgt en ontgrendel het dan. Het spaarvarken stopt met het verzamelen van goudstaven wanneer het vol is.
Kan ik het opnieuw vullen?
Net als bij het legen van elk spaarvarken, heb je nu de mogelijkheid om het opnieuw te vullen.
Het is een geweldige en gemakkelijke manier om kostbare goudstaven te verzamelen. Spaarvarken goudstaven zijn afgeprijsd ten opzichte van de prijs van de bundels die in de winkel worden aangeboden!