De race is begonnen voor een overvloedige oogst van boosters!
Door je niveau-overwinningsvaardigheden tegen andere spelers in te zetten, kun je in-game tools verzamelen om je te helpen die lastige niveaus te doorstaan.
Hoe neem ik deel aan Oogstspurt?
Oogstspurt herkent je voortgang tijdens het spelen van niveaus in het spel. Wanneer het evenement actief is, krijg je te horen welk type Gewasje je moet verzamelen voor het evenement. Zodra je je eerste hebt verzameld - ben je binnen!
Vanaf hier, blijf die Gewasjes verzamelen en ze tellen mee voor je totaal en plaatsing op het leaderboard. Een hoge plaats op het leaderboard levert je prijzen op!
Het evenement heeft een timer, zodat je genoeg tijd hebt om die totalen op te stapelen. Je kunt de timer voor het evenement controleren door op de 'Evenementen' knop op het hoofdkaartscherm te tikken, om te zien hoe lang het nog duurt voordat de race eindigt.
Wat kan ik winnen in Oogstspurt?
Door je plaats op het leaderboard te controleren, kun je zien of je een prijs ontvangt. Naast de topposities op het leaderboard zie je de huidige totalen van elke speler en de prijs die ze ontvangen als ze de race op die plek eindigen. Vergeet niet: het evenement heeft een tijdslimiet en andere spelers doen ook mee, dus je positie kan veranderen. Blijf terugkomen en vul je verzamelde Gewasjes aan om in de scoringszone te blijven tegen de tijd dat het evenement eindigt.
Wanneer kan ik Oogstspurt spelen?
Oogstspurt is zichtbaar in je Evenementen tabblad. Door op de Evenement knop te tikken, kun je ook de resterende tijd voor het evenement zien en toegang krijgen tot het leaderboard om je positie te controleren.
Spring er vroeg in en begin de benodigde Gewasjes te oogsten, en pluk dan de vruchten van je arbeid!