Kweek je eigen Gewasje en verzamel beloningen in het spel!
Wanneer het '1-2-3 Groei' evenement actief is, krijg je zaadjes om een baby Gewasje te laten groeien. Van deze zaadjes kun je het Gewasje grootbrengen door het te voeden en aan zijn behoeften te voldoen.
Je krijgt meer kansen om het Gewasje te bezoeken en het zal worden bijgewerkt om je te vertellen welke soorten items je moet verzamelen terwijl je Farm Heroes Saga speelt. Het voeden van deze items zal de voortgangsmeter voor het Gewasje verhogen en het volgende stadium bereiken.
Wat win ik in 1-2-3 Groei?
Door de voortgangsmeter in de ontwikkeling van je Gewasje te vullen, zal het een beetje groter worden. Elke keer dat het Gewasje groeit, beloont het je met boosters en Wonderbonen.
Wanneer kan ik 1-2-3 Groei spelen?
Wanneer het beschikbaar is, zal het evenement in je spel verschijnen, mits je level 50 hebt gehaald. Het baby Gewasje kan buiten de spellevels worden bekeken door op het evenementpictogram op het kaartscherm te tikken.
Hoe laat ik mijn Gewasje groeien?
Baby Gewasjes hebben verschillende items nodig om te groeien. Je verzamelt de items door levels in het spel te spelen, mits het geen levels zijn die je eerder hebt gespeeld. Je kunt deze levels gemakkelijk herkennen omdat ze een groen zaadpakket op het level tonen wanneer ze op het kaartscherm worden bekeken.
Het spelen van eerder voltooide levels telt niet mee voor je Gewasje voeding.
De Groei Voortgangsbalk
De Groei Voortgangsbalk wordt boven je baby Gewasje weergegeven en heeft 5 stadia om doorheen te gaan. Je kunt het helpen groeien door het de dingen te geven die het nodig heeft. Blijf groeien en het Gewasje zal je belonen met in-game items om je te helpen spelen!