Je spelersprofiel is cruciaal omdat het je voortgang opslaat, evenals alle items die je hebt gekocht, zoals Goudstaven. Als je een King-account hebt, worden ook je aankoopgeschiedenis en vriendenlijst opgeslagen.
Let op: Het verwijderen van je gegevens is permanent en kan niet ongedaan worden gemaakt. Voordat je besluit je account te verwijderen, bedenk dat je al je voortgang, je King-vriendenlijst en alle items die je hebt gekocht of gratis hebt ontvangen, verliest. Als je later besluit terug te keren, moet je opnieuw beginnen vanaf niveau één.
Stappen om je account te verwijderen:
Voor mobiele gebruikers:
- Tik op "Verwijder mijn account" onderaan dit artikel.
- We zullen je verzoek per e-mail bevestigen en de nodige details verstrekken om door te gaan met de verwijdering.
Voor desktopgebruikers:
- Ga naar het Helpcentrum in je King-spel:
-
Windows-app: Instellingen > Vraagteken
- Als je alleen op Facebook speelt: Klik op FAQ onderaan het speelbord.
- Klik op "Privacy & Voorwaarden".
- Selecteer "Hoe verwijder ik mijn spelersaccount?".
- Ga naar "Juridisch & Privacy" en vervolgens "Verwijder mijn account permanent".
Na ontvangst van je bevestiging via deze stappen, zullen we beginnen met het verwijderen van al je spelersinformatie uit onze gegevens.
Als je geen King-account hebt: Als je geen geregistreerd King-account hebt, slaan we je persoonlijke informatie niet op. In dat geval kun je de app gewoon van je apparaat verwijderen.