Apple-brukere med Candy Crush Saga-appversjoner eldre enn 1.168 har kanskje lagt merke til et nytt alternativ for å logge inn i spillet med Apple.
Hvordan kan jeg få tilbake fremgangen min?
Hvis du tidligere logget inn i spillet med enten en King-konto eller Facebook, og deretter logget inn med Apple, vil spillfremgangen din og Gullbarrer ha forsvunnet. Men ikke bekymre deg!
Fremgangen din og Gullbarrer er fortsatt trygt sikkerhetskopiert til King- eller Facebook-kontoen din. For å få tilgang til dem igjen, logg ut av Apple og logg inn igjen på den kontotypen du brukte før (King eller Facebook).
Hvorfor skjedde dette?
Apple-innlogging er en ny type konto som ikke er koblet til verken King- eller Facebook-kontoer. Derfor, hvis du logger inn med Apple, oppretter du en helt ny, separat konto.
Dette er greit hvis du er en ny spiller som nettopp har startet! Men hvis du tidligere logget inn med King eller Facebook, vil du være tilbake på nivå 1 når du logger inn for første gang med Apple.
Nivåfremgangen din og Gullbarrer er fortsatt trygge, og du kan få tilgang til dem ved å logge ut av Apple og tilbake til King- eller Facebook-kontoen din.
Hva kan jeg gjøre?
For å redusere sjansene for at dette skjer i spillet ditt og for å beholde spillerprofilinformasjonen din når du bruker Apple ID, vennligst oppdater spillet ditt til versjon 1.168 (minimum).