Hvorfor er det best å være logget inn?
Når du spiller våre spill, kan det hende du legger merke til en 'Min profil' eller 'Min konto' -knapp. Dette vises på den første skjermen du ser når spillet lastes inn, og bekrefter om du allerede er logget inn eller om det må utføres en handling.
Det er veldig viktig at du forblir innlogget enten med King-kontoen eller Facebook-profilen din, da dette sikrer at en rekke ting skjer mens du spiller.
Dette inkluderer:
- Lagrer og gjenopprette nivåutviklingen mens du spiller.
- Synkroniser fremgangen din slik at du får tilgang til den på en ny/annen enhet. Du vil ikke trenge å starte spillet fra starten igjen!
- Holder en nøyaktig opptelling av gullbarbeholdning din
Men det hjelper også oss med å hjelpe deg. Hvis du trenger støtte kan vi:
- Raskt finne spillerprofilen din i arkivet vårt, så vi vet hvem du er hvis du kontakter oss!
- Se aktiviteten din i spillet og gi problemfri støtte.
- Spore kjøpene dine i spillet i det veldig usannsynlige tilfellet at noe har gått galt!
Dette skjer om du spiller offline eller ikke logger inn på profilen din:
- Du blir ikke synkronisert, og problemer med fremgangen ikke kan gjenopprettes.
- Du er ikke logget inn, så gjenstander som brukes kan ikke sjekkes, leveres eller erstattes.
- Handlingene dine blir ikke lagret hvis du bytter enhet eller får en ny enhet.
- Din egen profilpersonlighet vil ikke være synlig, da identiteten din og navnet /avataren din vil være usynlig når du er frakoblet.
- Du vil ikke kunne delta i eventer eller utfordringer hvor du må spille online.
For å være sikker på at du er logget inn må du først trykke på knappen "Min konto", "Profil" eller "Lagre fremgangen min" når du starter spillet. De vises alle på samme sted, under "Spill" knappen før du starter spillet.
Hvis du allerede er logget inn, vil dette bekrefte kontoen du spiller under.
Hvis du ikke allerede er logget inn, vil spillet be deg om å...
- Registrer deg med e-post for en King-konto ved å bruke e-posten din
- Logge inn med en eksisterende King-konto profil