LĂžpet er i gang for en stor hĂžst av boostere!
Ved Ä sette dine ferdigheter i Ä passere nivÄer opp mot andre spillere, kan du samle verktÞy i spillet som hjelper deg Ä komme gjennom de vanskelige nivÄene.
Hvordan deltar jeg i Harvest Rush?
Harvest Rush anerkjenner din fremgang mens du spiller nivÄer i spillet. NÄr arrangementet er aktivt, vil du bli informert om hvilken type avling du skal samle for arrangementet. NÄr du har samlet din fÞrste - er du med!
Fra dette punktet, fortsett Ă„ samle de avlingene, og de vil telle mot din totale poengsum og plassering pĂ„ ledertavlen. Ă
holde en hÞy plassering pÄ ledertavlen vil gi deg premier!
Arrangementet vil ha en timer pÄ seg, for Ä gi deg god tid til Ä samle opp de totale poengene. Du kan sjekke timeren for arrangementet ved Ä trykke pÄ 'Arrangementer'-knappen pÄ hovedkartskjermen, for Ä se hvor lenge det er igjen fÞr lÞpet avsluttes.
Hva kan jeg vinne i Harvest Rush?
Ved Ä sjekke din plassering pÄ ledertavlen, kan du se om du er i ferd med Ä motta en premie. Ved siden av de Þverste plasseringene pÄ ledertavlen vil du se de nÄvÊrende totalsummene til hver spiller og premien de er i ferd med Ä vinne hvis de fullfÞrer lÞpet i den posisjonen. Husk: arrangementet har en tidsbegrensning, og andre spillere vil ogsÄ delta, sÄ din posisjon kan endre seg. Fortsett Ä sjekke tilbake og fylle opp din samlede avlingstotal for Ä holde deg i poengsonen nÄr arrangementet avsluttes.
NĂ„r kan jeg spille Harvest Rush?
Harvest Rush er synlig i din Arrangementer-fane. Ved Ä trykke pÄ Arrangement-knappen vil du ogsÄ kunne se tiden som gjenstÄr for arrangementet og fÄ tilgang til ledertavlen for arrangementet for Ä sjekke din posisjon.
Hopp inn tidlig og begynn Ă„ hĂžste de nĂždvendige avlingene, og hĂžst deretter belĂžnningene for fruktene av ditt arbeid!