Dyrk din egen avling og samle belĂžnninger i spillet!
NÄr '1-2-3 Vokse' arrangementet er i gang, vil du fÄ frÞ til Ä dyrke en baby avling. Fra disse frÞene kan du oppdra avlingen ved Ä mate den og ta vare pÄ dens behov.
Du vil fĂ„ flere muligheter til Ă„ besĂžke avlingen, og den vil bli oppdatert for Ă„ fortelle deg hvilke typer gjenstander du skal samle mens du spiller Farm Heroes Saga. Ă
mate disse gjenstandene vil Þke fremdriftsmÄleren for avlingen og nÄ neste trinn.
Hva vinner jeg i 1-2-3 Vokse?
Ved Ä fylle fremdriftsmÄleren i utviklingen av avlingen din, vil den vokse litt stÞrre. Hver gang avlingen vokser, vil den belÞnne deg med boostere og magiske bÞnner.
Â
NĂ„r kan jeg spille 1-2-3 Vokse?
NÄr det er tilgjengelig, vil arrangementet vises i spillet ditt forutsatt at du har passert nivÄ 50.  Babyavlingen kan sees utenfor spillnivÄene, ved Ä trykke pÄ arrangementikonet pÄ kartskjermen.
Â
Hvordan dyrker jeg avlingen min?
Babyavlinger trenger forskjellige gjenstander for Ä vokse. Du samler gjenstandene ved Ä spille nivÄer i spillet, forutsatt at de ikke er nivÄer du har spilt fÞr. Du kan enkelt identifisere disse nivÄene da de vil vise en grÞnn frÞpakke pÄ nivÄet nÄr det vises pÄ kartskjermen.
Ă
spille tidligere ryddede nivÄer vil ikke telle mot avlingsfÎret ditt.
Â
Vekstfremdriftslinjen
Vekstfremdriftslinjen vises over babyavlingen din og har 5 trinn Ä nivÄere gjennom. Du kan hjelpe den Ä vokse ved Ä gi den det den trenger. Fortsett Ä vokse, og avlingen vil belÞnne deg med gjenstander i spillet for Ä hjelpe deg Ä spille!
Â
Â
Â