Hva er Det gåtefulle fjellet?
Kjæledyrene trenger din hjelp!
Ved å klatre opp det høye Det gåtefulle fjellet kan du frigjøre de søte dyrene fra fangenskap og sikre deg en haug med belønninger!
Plassert med jevne mellomrom på kartet over Det gåtefulle fjellet, vil du bli bedt om å klatre opp gjennom kartet ved å passere nivåene og nå det siste nivået for å samle din hovedpremie.
Utfordringen blir litt vanskeligere, da du må sørge for å passere alle nivåene med bare ett liv. Ingen omstarter eller feil er tillatt!
Hvordan deltar jeg i Det gåtefulle fjellet?
Når det er aktivt, vil Det gåtefulle fjellet vises i spillet ditt og kan nås fra kartskjermen. Du får en popup når det er tilgjengelig i spillet, men hvis du ikke ser det eller klikker det bort uten å sjekke det - ikke bekymre deg, du kan fortsatt se hendelsesknappen synlig på spillkartet.
Hva kan jeg vinne i Det gåtefulle fjellet?
Du kan vinne Boosters, Gullbarrer og til og med Evig liv i spillet, så det er alt å spille for! Kjæledyr-tastisk!
Når vil det finne sted?
Det varierer fra tid til annen og passer inn rundt andre hendelser i Pet Rescue Saga-verdenen. Vi liker å holde ting blandet, for variasjon er livets krydder!
Du får en in-game-prompt for å la deg vite at det har begynt, men hvis du lukker det eller vil sjekke, vil du se konkurranseknappens ikon på kartskjermen din, så lykke til og skyt mot månen (og utover!)
Hva om andre kan spille det og jeg ikke kan?
For å holde Det gåtefulle fjellet tilgjengelig og tilgjengelig for alle, kan det noen ganger være at du har tilgang til det og vennene dine ikke, eller omvendt. Dette er slik at alle får spille.
Husk at du kan ha det når de ikke har det - så hopp inn og klatre til topps når du får sjansen!