Stäng av ljudet på den förvånande tvättbjörnen!!

Sen en tid tillbaka har ni introducerat en tvättbjötn som stjäl pengar från andra spelare och sen blir inlåst, när man klarar en level låses ett lås upp. Och varenda jävla gång piper den till då! Trots att jag har ljudet avstängt på spelet - vilket inte var helt lätt att hitta tillbaka till de inställningarna när man är i spelmode... Jag spelar ofta spelet när jag väntar på att dottern ska somna, det går inte snabbare när hon hör ljudet.... Bara fixa det!! 

Answers

• PummyRajPummyRaj Posts: 4,980 Superstar
    Hello @Susannejoker, Hearty Welcome to the Pet Puzzle section of our friendly King Community :) 

I am sorry to say that the Community supports English language ONLY for everybody to communicate and understand better.  Hence, please come back and post your question again in English through this link  https://community.king.com/en/pet-rescue-puzzle-saga/post/question/support-prps

** As per Community Guidelines, this thread will be closed as it is in "Unsupported Language"!

Hej! King Community stöder ENDAST engelska. Skicka därför din fråga igen på engelska. Tack :)
This discussion has been closed.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Categories

Leaderboard

This Week's Leaders