Sign Up!

New Content, Episode release

Lynette
Lynette Posts: 6,188 Pet Rescue Moderator
edited April 2019 in Support
What is happening with the new Episode releases in Pet Rescue Saga?

Some of you may have noticed that your Pet Rescue Saga friends or family have new Levels while you do not.
Don't worry, you will get them too!  =)

At the moment, the Pet Rescue team are doing some testing to determine the best way to deliver new Episodes.

The content test consists of 3 different groups:

- The Control group will continue to receive one episode every two weeks
- The next group will receive New playable content every week
- And the final group Receive double the content every two weeks

Players who are not in the control group will get a notification popup in the game telling when they'll get new levels.
The popups look like this:



Which option did you get?

Comments

  • lavarenne
    lavarenne Posts: 37 Level 2
     je ne comprend pas King, il est évident que le meilleur est de faire paraître 1 série toutes les semaines.Ce n' est pas la peine de faire des soi-disant AB tests pour le savoir.  Et personnellement je les ferais paraître le mercredi, puisque nous avons l' alerte météo, le lundi et la montagne le vendredi. Je pense que tout le monde serait content et ont a pas besoin de AB tests ridicules.
  • lavarenne
    lavarenne Posts: 37 Level 2
    edited March 2019
    Je ne comprends pas King, il est évident que le mieux est de faire apparaître 1 série par semaine. Ce n’est pas la peine de faire ce qu’on appelle des tests AB pour le savoir. Et personnellement, je les ferais comparaître mercredi, car nous avons l'alerte météo lundi et la montagne vendredi. Je pense que tout le monde serait content et n'aurait pas besoin d'essais ridicules par AB.
  • Lynette
    Lynette Posts: 6,188 Pet Rescue Moderator
    My game is getting a new Episode each week...I play without boosters so am finding it hard to keep up!

  • jmac1129
    jmac1129 Posts: 2 Newbie
    What a crap thing to do to regular players. Sitting around for weeks waiting for updates when they are programmed and available is a stupid way for a company to lose its players. 
  • leanne15962
    leanne15962 Posts: 4 Newbie
    I dont get any of the above 2 options all i get is Current Levels Completed new Content coming soon so what group does that put me in? 
  • Lynette
    Lynette Posts: 6,188 Pet Rescue Moderator
    I dont get any of the above 2 options all i get is Current Levels Completed new Content coming soon so what group does that put me in? 
    Hi @leanne15962
    You are probably not in either group, but get them as usual (every two weeks) 
    Make sure if you are on mobile that you check your app store regularly, or if you're on computer look on a Monday or Tuesday (like today) as that seems to be when new Episodes are released =)
  • Stefan_B
    Stefan_B Posts: 193 Level 3
    I also get the New Episodes every week.
  • leanne15962
    leanne15962 Posts: 4 Newbie
    I got one last Tuesday finished it by Thursday and sat in limbo since then  

Hey! Would you like to give us your opinion?