Choo-Choo kycklingen har varit ute och gÄtt med sin samling av presenter och besökt sina vÀnner.
Ăverraskad av TrĂ„ke medan hon var ute och vandrade, tappade hon sina presenter!
Choo-Choo vill att du hjÀlper till att samla ihop lÄdorna. Om du nÄr dem i tid Àr innehÄllet ditt att behÄlla!
Varje lÄda har en timer pÄ sig, sÄ agera snabbt innan TrÄke fÄr tag pÄ dem först!
Hur deltar jag i Choo-Choos utmaning?
Choo-Choos paket dyker upp framför dig pÄ din spelkarta. Kolla vÀgen genom Farm Heroes Sagas vÀrld och nÀr evenemanget Àr aktivt kommer du att se de vackra presenterna framför dig pÄ stigen. Brons, silver och guld att samla!
Vad kan jag vinna?
Du kan vinna magiska bönor, pÄfyllningar av dina boosters och extra samlingsboosters om du nÄr rÀtt lÄdor. Var och en av de tre lÄdorna innehÄller ett större pris Àn den föregÄende.
Glöm inte att pÄfyllningsboosters fyller pÄ alla boosters du har anvÀnt, men bara om den nÄdde 0 i ditt försök.
Extra boosters finns tillgÀngliga i de senare lÄdorna, sÄ fortsÀtt och du kan vinna dem ocksÄ!
NĂ€r kan jag spela?
Choo-Choos utmaning Ă€r synlig i din Evenemangsflik och du kommer ocksĂ„ att kunna se presentlĂ„dorna framför din nuvarande position pĂ„ kartskĂ€rmen. Â
Lycka till pÄ din resa och samla de dÀr presenterna innan TrÄke plundrar dem!