TÀvlingen Àr igÄng för en riklig skörd av boosters!
Genom att sÀtta din nivÄpasseringsförmÄga mot andra spelare kan du samla in spelets verktyg för att hjÀlpa dig att ta dig igenom de knepiga nivÄerna.
Hur deltar jag i Skördefesten?
Skördefesten kÀnner igen dina framsteg nÀr du spelar nivÄer i spelet. NÀr evenemanget Àr aktivt kommer du att bli informerad om vilken typ av Grödor du ska samla in för evenemanget. NÀr du har samlat in din första - Àr du med!
HÀrifrÄn Àr det bara att fortsÀtta samla in de dÀr Grödorna sÄ kommer de att rÀknas till din totala poÀng och placering pÄ topplistan. Att hÄlla en hög plats pÄ topplistan ger dig priser!
Evenemanget kommer att ha en timer för att ge dig gott om tid att samla ihop de dÀr totalerna. Du kan kontrollera timern för evenemanget genom att trycka pÄ 'Evenemang'-knappen pÄ huvudkartan för att se hur lÄng tid det Àr kvar innan tÀvlingen avslutas.
Vad kan jag vinna i Skördefesten?
Genom att kontrollera din plats pÄ topplistan kan du se om du Àr pÄ vÀg att fÄ ett pris. Bredvid de högsta positionerna pÄ topplistan ser du de nuvarande totalerna för varje spelare och priset de Àr pÄ vÀg att vinna om de avslutar tÀvlingen pÄ den platsen. Kom ihÄg: evenemanget har en tidsgrÀns och andra spelare kommer ocksÄ att delta, sÄ din position kan förÀndras. FortsÀtt att kolla tillbaka och fyll pÄ din samlade Grödor-total för att hÄlla dig i poÀngzonen nÀr evenemanget avslutas.
NÀr kan jag spela Skördefesten?
Skördefesten Àr synlig i din Evenemangsflik. Genom att trycka pÄ Evenemang-knappen kan du ocksÄ se den ÄterstÄende tiden för evenemanget och fÄ tillgÄng till topplistan för att kontrollera din position.
Hoppa in tidigt och börja skörda de nödvÀndiga Grödorna, och skörda sedan belöningarna för dina anstrÀngningar!