Odla din egen Grödis och samla belöningar i spelet!
NÀr evenemanget '1, 2, 3, odla' pÄgÄr, fÄr du frön att odla till en baby Grödis. FrÄn dessa frön kan du uppfostra Grödis genom att mata den och ta hand om dess behov.
Du fÄr fler möjligheter att besöka Grödis och den kommer att uppdateras för att berÀtta vilka typer av föremÄl du ska samla nÀr du spelar Farm Heroes Saga. Att mata dessa föremÄl kommer att öka framstegsmÀtaren för Grödis och nÄ nÀsta steg.
Vad vinner jag i 1, 2, 3, odla?
Genom att fylla framstegsmÀtaren i din Grödiss utveckling, kommer den att vÀxa lite större. Varje gÄng Grödis vÀxer, belönar den dig med boosters och magiska bönor.
Â
NĂ€r kan jag spela 1, 2, 3, odla?
NÀr det Àr tillgÀngligt, kommer evenemanget att visas i ditt spel förutsatt att du har passerat nivÄ 50.  Baby Grödis kan ses utanför spelens nivÄer, genom att trycka pÄ evenemangsikonen pÄ kartskÀrmen.
Â
Hur odlar jag min Grödis?
Baby Grödiss behöver olika föremÄl för att vÀxa. Du samlar föremÄlen genom att spela nivÄer i spelet, förutsatt att de inte Àr nivÄer du har spelat tidigare. Du kan enkelt identifiera dessa nivÄer eftersom de visar ett grönt fröpaket pÄ nivÄn nÀr de ses pÄ kartskÀrmen.
Att spela tidigare rensade nivÄer rÀknas inte mot din Grödismatning.
Â
TillvÀxtens framstegsmÀtare
TillvÀxtens framstegsmÀtare visas ovanför din baby Grödis och har 5 steg att nivÄera genom. Du kan hjÀlpa den att vÀxa genom att ge den de saker den behöver. FortsÀtt att vÀxa och Grödis kommer att belöna dig med föremÄl i spelet för att hjÀlpa dig spela!
Â
Â
Â