Odla din egen Grödling och samla belöningar i spelet!
NÀr evenemanget '1-2-3 Odla' Àr igÄng, fÄr du frön att odla till en baby Grödling. FrÄn dessa frön kommer du att kunna uppfostra Grödlingen genom att mata den och ta hand om dess behov.
Du kommer att fÄ fler möjligheter att besöka Grödlingen och den kommer att uppdateras för att berÀtta vilka typer av objekt du ska samla nÀr du spelar Farm Heroes Saga. Att mata dessa objekt kommer att öka framstegsmÀtaren för Grödlingen och nÄ nÀsta steg.

Vad vinner jag i 1-2-3 Odla?
Genom att fylla framstegsmÀtaren i din Grödlingens utveckling, kommer den att vÀxa lite större. Varje gÄng Grödlingen vÀxer, belönar den dig med boosters och magiska bönor.
Â

NĂ€r kan jag spela 1-2-3 Odla?
NÀr det Àr tillgÀngligt, kommer evenemanget att visas i ditt spel förutsatt att du har passerat nivÄ 50. Baby Grödlingen kan ses utanför spelens nivÄer, genom att trycka pÄ evenemangsikonen pÄ kartskÀrmen.
Â
Hur odlar jag min Grödling?
Baby Grödlingar behöver olika objekt för att vÀxa. Du samlar objekten genom att spela nivÄer i spelet, förutsatt att de inte Àr nivÄer du har spelat tidigare. Du kan enkelt identifiera dessa nivÄer eftersom de visar ett grönt fröpaket pÄ nivÄn nÀr de ses pÄ kartskÀrmen.
Att spela tidigare rensade nivÄer rÀknas inte mot din Grödlingens matning.

Â
TillvÀxtens framstegsmÀtare
TillvÀxtens framstegsmÀtare visas ovanför din baby Grödling och har 5 steg att nivÄa genom. Du kan hjÀlpa den att vÀxa genom att ge den de saker den behöver. FortsÀtt att odla och Grödlingen kommer att belöna dig med objekt i spelet för att hjÀlpa dig spela!
Â
Â
Â