Det finns ett par anledningar till att du kan förlora synlighet för dina Boosters.
De två huvudorsakerna är:
-
Du är frånkopplad från ditt King- eller Facebook-konto
-
Spelet har tagits bort/installerats om från enheten
Om du har kopplat från ditt konto kan du poäng det här.
Testa att återansluta till ditt konto.
- Om du inte är ansluten till rätt konto kan detta vara anledningen till att du inte kan se dina Boosters. Detta händer när spelare delar sin enhet med någon annan.
Om du är ansluten till fel konto:
-
Återgå till huvudskärmen, där "spela"-knappen visas
- Tryck på "Mitt konto".
-
välj "logga ut" för att koppla bort från ditt konto
-
Du bör nu vara tillbaka på huvudskärmen och kan återansluta till rätt konto (se nedan för hur)
Om du har ett King-konto
- Öppna spelet och tryck på "Hämta mina framsteg/Spara mina framsteg"
- Tryck på "Logga in med e-post" och skicka in din sparade King-e-postadress och lösenord
Du kommer nu att anslut till ditt King-konto och dina framsteg, Boosters och Gold Bars igen.
Om du anslutit till Facebook före
-
Öppna Facebook-applikationen på din enhet och logga in på din egen "rätta" Facebook-profil.
- Öppna spelet och tryck på "Hämta mina framsteg/Spara mina framsteg"
- Tryck på den blå Facebook-knappen
-
Om det här var Facebook-profilen du använde, kommer du nu att återställa dina framsteg, Boosters och guldtackor
Om båda dessa metoder inte återställer dina Boosters, kan vi erbjuda support och ersättning för alla du har köpt men ännu inte använt. Använd knappen "Kontakta oss" längst ner på denna sida.
Om Boosters vann eller erhölls gratis i spelet erbjuder vi ingen ersättning.
Följande händelser innebär att dina Boosters inte kan återställas eller ersättas.
Du började spela vidare en ny enhet
- Boosters kan inte överföras mellan enheter, så vi rekommenderar att du använder så många som möjligt på din gamla enhet innan plocka upp dina framsteg i spelet på din nya.
Du tog bort, avinstallerade eller installerade om spelet
-
Dessa steg innebär att du raderar data där dina Boosters sparas. Detta är oåterkalleligt och dina föremål kan inte återställas. När du tillämpar en uppdatering är det viktigt att använda alternativet "Uppdatera" när det är tillgängligt i App Store, och inte ta bort och installera om spelet.
Du använder en Android-enhet och har rensat "Appdata"
- Detta är oåterkalleligt och därför kan dina föremål inte återställas.