The Community in more languages
Now the forum welcomes more languages.
You'll see a green translate button in comments and discussions to turn them into English
When you win a level you start a streak and you'd start the next level with, for example, 1 color bomb. If you win that one on first try you start the next level with, for example, 1 color bomb and 1 striped combo.
I don't even know exactly what we got or how many times they added to your streak. Sorry😞
@ElenaVorona, this is about the pre-game boosters. Please have a look at the statement, it is available in different languages: what-is-the-sweet-streak.
If this explanation doesn't help you, please tag me and I'll see how I can still help you.
The holidays in the studios are over and we are working on an update.
I hope I can give everyone good news soon. I am still waiting for answers.
Happy New Year! 🎇
Comment puis-je me désinscrire de la communauté des rois - dois-je aussi supprimer le jeu - je pensais que c’était mieux et cela ne répond pas à mes questions - beaucoup de mots rien de concret - à part des bugs - impossible d’avoir une vie avec des amis - récompenses non reçues - nous ne sommes pas en 2023 aux débuts du net... It’s my resentment - fed upComment puis-je me désinscrire de la communauté des rois - dois-je aussi supprimer le jeu - je pensais que c’était mieux et cela ne répond pas à mes questions - beaucoup de mots rien de concret - à part des bugs - impossible d’avoir une vie avec des amis - récompenses non reçues - nous ne sommes pas en 2023 aux débuts du net... It’s my resentment - fed upComment puis-je me désinscrire de la communauté des rois - dois-je aussi supprimer le jeu - je pensais que c’était mieux et cela ne répond pas à mes questions - beaucoup de mots rien de concret - à part des bugs - impossible d’avoir une vie avec des amis - récompenses non reçues - nous ne sommes pas en 2023 aux débuts du net... It’s my resentment - fed upComment puis-je me désinscrire de la communauté des rois - dois-je aussi supprimer le jeu - je pensais que c’était mieux et cela ne répond pas à mes questions - beaucoup de mots rien de concret - à part des bugs - impossible d’avoir une vie avec des amis - récompenses non reçues - nous ne sommes pas en 2023 aux débuts du net...
How can I unsubscribe from the community of kings - should I also delete the game - I thought it was better and it does not answer my questions - many words nothing concrete - apart from bugs - impossible to have a life with friends - rewards not received - we are not in 2023 at the beginning of the net... It's my resentment
I'm sorry I don't have answers about our game. I don't understand at the moment that a lot of things don't work.
If you post something in your language, no one here can understand you. Please post your comments or questions in English. Thanks.
If you want your community account to be deleted, I can inform a manager. However, this account has nothing to do with the game. Just let me know, but please in English. Nothing else I can do for you.