Sign Up!

(Unsupported Language) Problème sur candy crush soda

Options
mum
mum Posts: 3 Newbie
edited January 2019 in Support
Bonjour j'ai un problème sur tablette depuis de nombreuses semaines  c'est toujours le même fond d'écran depuis de nombreux niveaux je les passe tout marche OK  sauf que c'est toujours le même j'en ai marre de voir cet espèce de biquette😀 HELP  j'ai fais les mises à jour desinstaller le jeu et re telecharger rien n'y a fait et en plus maintenant  c'est pareil sur mon  mobile alors que ça fonctionnait normal ....quelqu un  à une solution svp 😀merci 
Mum

Answers

  • PummyRaj
    PummyRaj Posts: 35,404 Candy Moderator
    edited January 2019
    Options
    Hello @mum, Hearty Welcome to the King Community :)

    Can you please come back and post your question in English?  The Community supports ONLY English as of now.

    Do you have a Question regarding the game "Candy Crush Soda Saga" or any other game?  If it is "Candy Soda" game, please follow below link to post your question again....
    https://community.king.com/en/candy-crush-soda-saga/post/question/support-ccss

    If it is a different game --  click on "Home" tab in the TOP LEFT corner of this page.  
    Then select the game you have the question;
    Then select the "Support" tab  -- then you can see "Ask A Question" in Green Box, just click on that and post your question.

    **  This thread will be closed now!  Please come back & post in English :+1:
This discussion has been closed.

Hey! Would you like to give us your opinion?