Feerne føler sig flyvske og giver en belønning til deres dygtigste boblesprænger!
Hvad er Fairy Dash?
Fairy Dash-begivenheden sætter dine boblesprængningsevner mod en gruppe andre spillere, med en præmie på booster til dem, der når målstregen hurtigst!
Hvor er det?
Når det er i spil, vil du se Fairy Dash-begivenhedsikonet til venstre på din primære spilkortskærm. Du vil også se rangeringen af konkurrenterne i løbet, der er anført nedenfor, så du kan tjekke din position sammenlignet med de andre spillere.
Hvordan kan jeg tjekke mine fremskridt?
Rangeringssporingen ved siden af kortskærmen vil holde dig opdateret om, hvor du er i løbet. Øverst på trackeren vil du også kunne se nummeret på målstregen. Dette er dit mål, så prøv dit bedste for at nå dertil før dine konkurrenter!
Hvornår slutter løbet?
Når hver spiller i løbet har passeret målstregen, vil rækkerne blive låst og præmierne uddelt. Hvis nogle spillere stopper med at spille og ikke gør fremskridt, så fortvivl ikke - efter en fastsat tids inaktivitet vil løbet blive betragtet som afsluttet, og rangeringen og præmietildelingen vil finde sted.
Hvad kan jeg vinde?
Der kan vindes et væld af præmier til vinderen af Fairy Dash, så der er alt at spille for. booster, Star Dust og endda nogle ubegrænsede livkan opnås, hvis du placerer dig først! Der er ikke kun præmier til vinderen, men nogle superbytte er også tilgængelig for indehavere af 2. og 3. pladsen!
Jeg kan ikke se det i mit spil
Det er muligt, at du kender nogen med begivenheden synlig i deres spil, når den ikke er tilgængelig for dig. Bare rolig! Med så mange spillere er vi nogle gange nødt til at sprede det sjove lidt ud.
For at holde vores begivenheder håndterbare og synlige for så mange mennesker som muligt, får grupper af spillere nogle gange adgang til dem på forskellige tidspunkter.
Der er en chance for, at du næste gang vil have det, når de ikke har det, eller en anden begivenhed, som din ven ikke har. Bare hold øje med dine notifikationer, pop-ups og kortknapper.