Feerne er i hopla og tilbyder en belønning til deres mest dygtige boblesprængere!
Hvad er Feløbet?
Feløbet sætter dine boblesprængningsfærdigheder op mod en gruppe andre spillere, med en præmie af Boostere til dem, der når målstregen hurtigst!
Hvor er det?
Når det er i spil, vil du se Feløbet-ikonet til venstre på din hovedspilskærm. Du vil også se rangeringen af konkurrenterne i løbet listet nedenunder, så du kan tjekke din position i forhold til de andre spillere.
Hvordan kan jeg tjekke min fremgang?
Rangsporet ved siden af kortskærmen vil holde dig opdateret om, hvor du er i løbet. Øverst på sporet vil du også kunne se målstregens niveau nummer. Dette er dit mål, så prøv dit bedste for at nå derhen før dine konkurrenter!
Hvornår slutter løbet?
Når hver spiller i løbet har passeret målstregens niveau, vil rangeringerne blive låst, og præmierne uddelt. Hvis nogle spillere stopper med at spille og ikke gør nogen fremskridt, skal du ikke bekymre dig - efter en fastsat tid med inaktivitet vil løbet blive betragtet som afsluttet, og rangeringen og præmieuddelingen vil finde sted.
Hvad kan jeg vinde?
En rigdom af præmier kan vindes for vinderen af Feløbet, så der er alt at spille for. Boostere, Stjernestøv og endda nogle Ubegrænsede Liv kan opnås, hvis du placerer dig først! Ikke kun er der præmier til vinderen, men noget super bytte er også tilgængeligt for indehavere af 2. og 3. pladsen!
Jeg ser det ikke i mit spil
Det er muligt, at du kender nogen med begivenheden synlig i deres spil, når den ikke er tilgængelig for dig. Bare rolig! Med så mange spillere er vi nogle gange nødt til at sprede sjovet lidt ud.
For at holde vores begivenheder håndterbare og synlige for så mange mennesker som muligt, får grupper af spillere nogle gange adgang til dem på forskellige tidspunkter.
Der er en chance for, at næste gang vil du have det, når de ikke har, eller en anden begivenhed, som din ven ikke har. Hold bare øje med dine meddelelser, pop-ups og kortknapper.