Donuthunden Dachs - den mest bedårende beboer i Slikby - har startet sin helt egen leveringsservice!
Nu har han brug for hjælp fra dig og dine venner for at sikre, at alle hans leveringer bliver leveret til tiden. Fuldfør opgaver for at lave leveringer, og du vil tjene nogle fantastiske belønninger!
Hvordan fungerer Dachs' Leveringer?
Fra niveau 25 og frem er det nemt at begynde at nyde denne begivenhed:
- Klik blot på ikonet fra dit spilkort, og du vil se, hvor meget tid du har tilbage til at fuldføre dine leveringer.
- Mød dit hold på fem, som du vil spille med for at fuldføre opgaver!
- Herfra vil Dachs vise din opgaveliste.
- Nu er det tid til at fuldføre disse opgaver som et hold for at tjene dine belønninger!
- Efter du har afsluttet en række opgaver, vil du få nye opgaver, indtil begivenheden er slut.
Hvordan fylder jeg opgavebaren?
Bemærk venligst, at for at fylde opgavebaren skal du spille på et nyt/ubesejret niveau. Det er også vigtigt at bemærke, at opgavevalg er manuelt. Dette betyder, at du skal vælge en opgave for at begynde at arbejde mod at fuldføre den!
Hvordan ser jeg mine holdkammerater?
Bemærk venligst, at du kun vil kunne se dine holdkammerater og deres avatar, hvis de har valgt en opgave.
Hvad hvis andre kan spille det, og jeg ikke kan?
For at holde begivenhederne og udfordringerne tilgængelige og tilgængelige for alle, kan det nogle gange være, at du har adgang til det, og dine venner ikke har, eller omvendt. Dette er for at sikre, at alle får mulighed for at spille så mange funktioner som muligt. Husk, at du også kan have det, når de ikke har - så dyk ind, når du får chancen!