Dachs the Donut Dog - den mest yndige beboer i Candy Town - har startet sin helt egen leveringstjeneste!
Nu har han brug for hjælp fra dig og dine venner til at sikre, at alle hans leverancer bliver leveret til tiden. Fuldfør opgaver for at lave leveringer, og du vil optjene nogle fantastiske belønninger!
Hvordan fungerer Dachs' leveringer?
Fra niveau25 og fremefter er det nemt at begynde at nyde denne begivenhed:
- Klik blot på ikonet fra dit spilkort, og du vil se, hvor meget tid du har tilbagetil at fuldføre dine leverancer.
- Mød dit hold på fem, som du vil spille med for at fuldføre opgaver!
- Herfra vil Dachs vise din opgaveliste.
- Nu er det tid til at fuldføre disse opgaver som et team for at tjene dine belønninger!
- Når du har afsluttet en gruppe opgaver, får du nye hele vejen indtil begivenheden er slut.
Hvordan udfylder jeg proceslinjen?
Bemærk venligst, at for at fylde proceslinjen skal du spille på et nyt/ubeejet niveau. Det er også vigtigt at bemærke, at opgavevalg er manuelt . Det betyder, at du skal vælg en opgave for at begynde at arbejde hen imod at fuldføre den!
Hvordan ser jeg mine holdkammerater?
Bemærk venligst, at du kun vil kunne se dine holdkammerater og deres avatar, hvis de har valgt en opgave.
Hvad hvis andre kan spille det, og jeg ikke kan?
For at holde begivenhederne og udfordringerne tilgængelige og tilgængelige for alle, har du nogle gange adgang til det, og dine venner måske ikke, eller omvendt. Dette er for at alle kommer til at spille så mange funktioner, som det er overskueligt. Husk, du kan have det, når de ikke også gør det - så dyk ind, når du får muligheden!