Svaret er: ja, det kan du! Følg disse nemme trin for at se dine Facebook-venner, når du spiller forbundet til din King-konto.
FORUDKRAV: Før du starter, skal du sørge for at...
- få din Facebook- og din King-konto synkroniseret, og
- er forbundet til Facebook.
Når du har sikret dig, at du har disse to ting, får du en pop-up!
1. pop op-vinduet spørger, om du vil tilføj dine venner til dit kort.
2. Tryk på Fortsæt og din Facebook-venneliste vil automatisk blive valgt.
3. Ved at trykke på Fortsæt igen, vil systemet flytte dine Facebook-venner til din King-konto. Du kan også fravælge alle venner ved at markere feltet "Fravælg alle" og vælg bestemte venner fra listen.
Skærmbilleder viser den første pop-up, skærmen, hvor du vælger de venner, du vil have på din King-konto, og skærmen, du ser, når du vælger dem alle
Så vil du modtage en pop-up, der fortæller dig, når dine venner er blevet tilføjet – og det er det!
👉 Husk:
- Hvis der er et problem, og dine venner ikke er føjet til din King-konto, kan du altid trykke på prøv igen for at anmode om det igen.
- Du vil se en knap på din profilskærm, hvis du beslutter dig for at tilføj dine venner senere:
Skærmbillede viser profilskærmen og derefter den blå knap, du kan trykke på for at se pop op-vinduet vises når som helst
Jeg modtog ikke pop op-vinduet!
Det er muligt, at du kender nogen, der muligvis har funktionen synlig i deres spil, når den ikke er tilgængelig for dig. Vær ikke urolig! Det er ikke defekt – det er bare, at vi nogle gange skal sprede det sjove ud med så mange spillere, så alle kan prøve nye ting.
Chancerne er, at du vil have en anden funktion, når din ven ikke har det, så vær sikker på, at vi altid vil forsøge at sikre, at du ikke går glip af det sjove! Se dine meddelelser, pop op-vinduer og kortknapper for at vide, hvornår du er klar!
Jeg har flere spørgsmål eller vil gerne dele min mening om dette
I så fald kan du besøge vores Candy Crush Jelly Community her (kun på engelsk) - dine medspillere er ivrige efter at hjælpe!