Svaret er: ja, det kan du! Følg disse enkle trin for at se dine Facebook-venner, når du spiller forbundet til din King-konto.
FORUDSÆTNINGER: Før du starter, skal du sørge for, at du...
- har synkroniseret din Facebook- og King-konto, og
- er forbundet til Facebook.
Når du har sikret dig disse to ting, vil du få en pop-up!
Når du modtager pop-up'en
1. Pop-up'en vil spørge, om du vil tilføje dine venner til dit kort.
2. Tryk på Fortsæt, og din Facebook-venneliste vil automatisk blive valgt.
3. Ved at trykke på Fortsæt igen, vil systemet flytte dine Facebook-venner til din King-konto. Du kan også fravælge alle venner ved at markere "Fravælg alle"-boksen og vælge specifikke venner fra listen.
Skærmbilleder viser den indledende pop-up, skærmen hvor du vælger de venner, du vil have på din King-konto, og skærmen, du ser, når du vælger dem alle
Derefter vil du modtage en pop-up, der fortæller dig, når dine venner er blevet tilføjet—og det er det!
Husk:
- Hvis der opstår et problem, og dine venner ikke bliver tilføjet til din King-konto, kan du altid trykke på Prøv igen-knappen for at anmode om det igen.
- Du vil se en knap på din Profil-skærm, hvis du beslutter dig for at tilføje dine venner senere:
Skærmbillede viser Profil-skærmen og derefter den blå knap, du kan trykke på for at få pop-up'en til at dukke op når som helst
Jeg modtog ikke pop-up'en!
Det er muligt, at du kender nogen, der måske har funktionen synlig i deres spil, når den ikke er tilgængelig for dig. Bare rolig! Det er ikke defekt — det er bare, at vi nogle gange er nødt til at sprede sjovet ud med så mange spillere, så alle får mulighed for at prøve nye ting.
Chancerne er, at du vil have en anden funktion, når din ven ikke har, så vær sikker på, at vi altid vil forsøge at sikre, at du ikke går glip af sjovet! Hold øje med dine meddelelser, pop-ups og kortknapper for at vide, hvornår du er klar til at gå!
Jeg har flere spørgsmål eller vil gerne dele min mening om dette
I så fald, besøg venligst vores Candy Crush Jelly Community her - dine medspillere er ivrige efter at hjælpe!