Apple-brugere med Candy Crush Saga-appversioner ældre end 1.168 har måske bemærket en ny mulighed for at logge ind i spillet med Apple.
Hvordan får jeg min fremgang tilbage?
Hvis du tidligere loggede ind i spillet med enten en King-konto eller Facebook, og derefter loggede ind med Apple, vil din spilfremgang og Guldbarer være forsvundet. Men bare rolig!
Din fremgang og Guldbarer er stadig sikkert gemt på din King- eller Facebook-konto. For at få adgang til dem igen, skal du blot logge ud af Apple og logge ind igen på den konto, du brugte før (King eller Facebook).
Hvorfor skete dette?
Apple Log-In er en ny type konto, der ikke er forbundet til hverken King- eller Facebook-konti. Derfor, hvis du logger ind med Apple, opretter du en helt ny, separat konto.
Dette er fint, hvis du er en ny spiller, der lige er startet! Men hvis du tidligere loggede ind med King eller Facebook, vil du være tilbage på niveau 1, når du logger ind for første gang med Apple.
Din niveau-fremgang og Guldbarer er stadig sikre, og du kan få adgang til dem ved at logge ud af Apple og tilbage ind på din King- eller Facebook-konto.
Hvad kan jeg gøre?
For at reducere chancerne for, at dette sker i dit spil og for at bevare dine spillerprofiloplysninger, når du bruger Apple ID, skal du opdatere dit spil til version 1.168 (minimum).