Hvorfor er det bedst at være logget ind?
Når du spiller vores spil, kan du bemærke en 'Min profil' eller 'Min konto' knap. Dette vises på den første skærm, du ser, når spillet indlæses og bekræfter om du er logget ind, eller om det er nødvendigt at der tages handling.
Det er meget vigtigt, at du forbliver logget ind på enten din King konto eller Facebook profil, da dette sikrer, at en række ting sker, mens du spiller.
Disse inkluderer:
- At dit niveauforløb gemmes og gendannes, mens du spiller
- At din fremgang synkroniseres, så du kan få adgang til den på en ny eller anden enhed. Du behøver ikke at starte spillet forfra igen!
- Holder nøjagtigt øje med din Guldbarre saldo
Men det hjælper os også med at hjælpe dig. Hvis du har brug for support, kan vi:
- Hurtigt finde din spillerprofil i vores arkiver, så vi ved, hvem du er, hvis du kontakter os!
- Se din spilleaktivitet og give support uden problemer
- Spore købsbrug inden for spillet, i det meget usandsynlige tilfælde, at noget er gået galt!
Hvis du spiller offline eller ikke logger ind på din profil:
- Du er ikke synkroniseret, så problemer med fremskridt kan muligvis ikke gendannes
- Du er ikke logget ind, så brugte genstande kan ikke kontrolleres, leveres eller udskiftes
- Dine handlinger gemmes ikke, hvis du skifter enhed eller får en ny/anden enhed.
- Din egen profilperson er ikke synlig, da din identitet og navn/avatar vil være usynlig, mens du er offline.
- Du kan ikke deltage i begivenheder eller udfordringer, hvor du skal være online for at spille.
For at sikre dig, at du er logget ind, skal du først sikre dig, at du trykker på knappen 'Min konto', 'Profil' eller 'Gem min fremgang', når du starter spillet. De kan alle ses på samme sted, lige under knappen 'Play', inden du starter spillet.
Hvis du allerede er logget ind, bekræfter dette den konto, du i øjeblikket spiller under.
Hvis du ikke allerede er logget ind, vil spillet bede dig om enten at...
- Tilmelde dig med e-mail til en King konto ved hjælp af din e-mail
- Logge ind med en eksisterende King konto profil