De Elfen voelen zich speels en bieden een beloning aan hun meest vaardige bubbelbarsters!
Wat is de Elfenrace?
Het Elfenrace-evenement test je bubbelknalvaardigheden tegen een groep andere spelers, met als prijs Boosters voor degenen die als eerste de finish bereiken!
Waar is het?
Wanneer het actief is, zie je het Elfenrace-evenementpictogram aan de linkerkant van je hoofdspelkaartscherm. Je ziet ook de ranglijst van de deelnemers aan de race eronder, zodat je je positie kunt vergelijken met die van andere spelers.
Hoe kan ik mijn voortgang controleren?
De ranglijsttracker aan de zijkant van het kaartscherm houdt je op de hoogte van je positie in de race. Bovenaan de tracker kun je ook het finishlijnniveau zien. Dit is je doel, dus doe je best om daar te komen voordat je concurrenten dat doen!
Wanneer eindigt de race?
Wanneer elke speler in de race de finishlijn heeft gepasseerd, worden de rangen vergrendeld en de prijzen verdeeld. Als sommige spelers stoppen met spelen en geen vooruitgang boeken, maak je geen zorgen - na een bepaalde tijd van inactiviteit wordt de race als voltooid beschouwd en vindt de rangschikking en prijsuitreiking plaats.
Wat kan ik winnen?
Een schat aan prijzen kan worden gewonnen door de winnaar van de Elfenrace, dus er is alles om voor te spelen. Boosters, Sterrenstof en zelfs enkele Onbeperkte Levens kunnen worden verkregen als je als eerste eindigt! Niet alleen zijn er prijzen voor de winnaar, maar er is ook super buit beschikbaar voor de houders van de 2e en 3e plaats!
Ik zie het niet in mijn spel
Het is mogelijk dat je iemand kent met het evenement zichtbaar in hun spel terwijl het niet voor jou beschikbaar is. Maak je geen zorgen! Met zoveel spelers moeten we het plezier soms een beetje verspreiden.
Om onze evenementen beheersbaar en zichtbaar te houden voor zoveel mogelijk mensen, krijgen soms groepen spelers er op verschillende momenten toegang toe.
Er is een kans dat je het de volgende keer hebt wanneer zij het niet hebben, of een ander evenement dat je vriend niet heeft. Houd gewoon je meldingen, pop-ups en kaartknoppen in de gaten.