De feeën zijn in een staat van opwinding en bieden een beloning aan hun meest bekwame bubbelbrekers!
Wat is de Fairy Dash?
Bij het Fairy Dash-evenement neem je het op tegen een groep andere spelers, met een prijs in de vorm van Boosters voor degenen die als eerste de finish bereiken!
Waar is het?
Wanneer het in het spel is, zie je het Fairy Dash-evenementpictogram aan de linkerkant van je hoofdscherm van de gamekaart. Je ziet ook de rangschikking van de deelnemers aan de race eronder, zodat je je positie ten opzichte van de andere spelers kunt bekijken.
Hoe kan ik mijn voortgang controleren?
De rangschikkingstracker aan de zijkant van het kaartscherm houdt je op de hoogte van waar je bent in de race. Bovenaan de tracker kun je ook het finishlijnniveaunummer zien. Dit is je doel, dus doe je best om er te komen voordat je concurrenten dat doen!
Wanneer eindigt de race?
Wanneer elke speler in de race de finishlijn heeft gepasseerd, worden de rangen vergrendeld en de prijzen verdeeld. Als sommige spelers stoppen met spelen en geen vooruitgang boeken, maak je dan geen zorgen - na een bepaalde tijd van inactiviteit wordt de race als voltooid beschouwd en vinden de rangschikking en prijstoewijzing plaats.
Wat kan ik winnen?
Er kan een schat aan prijzen gewonnen worden voor de winnaar van de Fairy Dash, dus er is van alles te winnen. Boosters, Star Dust en zelfs wat Unlimited Lives kunnen gewonnen worden als je als eerste eindigt! Er zijn niet alleen prijzen voor de winnaar, maar er is ook wat superloot beschikbaar voor houders van de 2e en 3e plaats!
Ik zie het niet in mijn spel
Het is mogelijk dat je iemand kent met het evenement zichtbaar in hun spel, terwijl het niet beschikbaar is voor jou. Maak je geen zorgen! Met zoveel spelers moeten we soms de lol een beetje spreiden.
Om onze evenementen beheersbaar en zichtbaar te houden voor zoveel mogelijk mensen, kan het voorkomen dat groepen spelers op verschillende tijdstippen toegang hebben tot de evenementen.
Er is een kans dat je het de volgende keer wel hebt als zij het niet hebben, of een ander evenement dat je vriend niet heeft. Houd gewoon je meldingen, pop-ups en kaartknoppen in de gaten.