Je bent niet alleen terwijl je door Candy Crush Friends Saga speelt - je krijgt hulp van een cast van je favoriete personages!
Hoe ontgrendel ik personages?
Om deze behulpzame personages te ontgrendelen, moet je Snoepverrassingsdozen vinden. Vind nieuwe stickers in die dozen om je Snoepvrienden te upgraden en ontdek ook nieuwe. Zodra je genoeg stickers hebt verzameld om een personage te ontgrendelen, vind je ze klaar en wachtend om je te helpen!
Hoe kies ik mijn personage?
Het kiezen van je personage is eenvoudig. Voordat je een level start, kun je kiezen welk personage je wilt laten helpen door ze te selecteren in het menu onder de groene 'Spelen'-knop. Kies zorgvuldig - elk personage heeft een unieke speciale kracht die je kan helpen. Om je de beste kans op succes te geven, zal het spel een aanbeveling voor je doen.
Hoe gebruik ik de kracht van mijn personage?
Om de unieke kracht van je personage te gebruiken, moet je hun favoriete soorten snoep verzamelen. Kijk hoe hun krachtbalk zich vult en zodra je genoeg van hun favoriete snoep hebt verzameld, voegen ze een smakelijke booster toe aan je speelveld. Hoe meer van het gevraagde snoep je verzamelt, hoe meer boosters je krijgt om het level te verslaan.
Hoe bekijk ik mijn personages?
Je kunt al je personages vinden in Het Plakboek door op het boekpictogram op het startscherm te drukken. Hier kun je je verzamelde personages bekijken, meer te weten komen over hun krachten en een leuk biografie lezen om dichter bij je nieuwe vrienden te komen.
Je kunt ook een lijst zien van personages die nog verzameld moeten worden. Je ziet ook een voortgangsbalk zodat je je voortgang kunt volgen naar het ontgrendelen van je volgende favoriete personage!