Dachs de donuthond - de schattigste inwoner van Snoepstad - is zijn eigen bezorgservice begonnen!
Nu heeft hij jouw hulp en die van je vrienden nodig om ervoor te zorgen dat al zijn leveringen op tijd worden gedaan. Voltooi taken om leveringen te doen en je verdient geweldige beloningen!
Hoe werkt Dachs' Bezorgservice?
Vanaf level 25 is het eenvoudig om van dit evenement te genieten:
- Klik gewoon op het pictogram op je spelkaart en je ziet hoeveel tijd je nog hebt om je leveringen te voltooien.
- Ontmoet je team van vijf waarmee je taken gaat voltooien!
- Vanaf hier laat Dachs je takenlijst zien.
- Nu is het tijd om die taken als team te voltooien om je beloningen te verdienen!
- Nadat je een reeks taken hebt voltooid, krijg je nieuwe totdat het evenement voorbij is.
Hoe vul ik de takenbalk?
Let op dat je om de takenbalk te vullen, op een nieuw/onverslagen level moet spelen. Het is ook belangrijk om te weten dat taakselectie handmatig is. Dit betekent dat je een taak moet selecteren om eraan te beginnen!
Hoe zie ik mijn teamgenoten?
Let op dat je je teamgenoten en hun avatar alleen kunt zien als ze een taak hebben geselecteerd.
Wat als anderen het kunnen spelen en ik niet?
Om de evenementen en uitdagingen toegankelijk en beschikbaar voor iedereen te houden, kan het soms zijn dat jij er toegang toe hebt en je vrienden niet, of andersom. Dit is zodat iedereen zoveel mogelijk functies kan spelen als haalbaar is. Houd er rekening mee dat jij het misschien hebt wanneer zij het niet hebben - dus duik erin wanneer je de kans krijgt!