levens in Candy Crush Friends Saga werken iets anders dan levens in andere Candy-spellen.
Hoeveel levens heb ik?
- In Candy Crush Friends Saga heb je op elk moment vijf levens tot je beschikking.
- Wanneer alle levens op zijn, kun je alleen nog om hulp vragen aan vrienden als je minder dan 5 levens hebt.
Hoe krijg ik toegang tot mijn levens?
- Om toegang te krijgen tot levens, tikt u op het hartpictogram in de bovenhoek van uw scherm.
- Let op dat je niet kunt kiezen om individuele levens te accepteren. Als je 0 levens hebt, moet je alle levens accepteren die door vrienden zijn gestuurd (tot 5).
Hoe kan ik levens ontvangen en verzenden?
- Nadat je levens hebt ontvangen, kun je ook levens naar je vrienden sturen.
- Als een vriend meerdere sets van levens stuurt, verschijnt er maar één set tegelijk in de wachtrij. Zodra deze is geaccepteerd, kun je er meer ontvangen.
Hoe kan ik vrienden om hulp vragen?
- Als je minder dan 5 levens hebt, kun je vrienden om meer levens vragen of levens gebruiken die je al hebt gekregen.
- Vriendschapsverzoeken voor hulp worden weergegeven door een klein enveloppictogram op het hartpictogram. Tik op het hartpictogram om de verzoeken te zien en geef je vrienden de reddingslijn die ze nodig hebben!