Wat is de Raadselberg?
De huisdieren hebben je hulp nodig!
Door de torenhoge Raadselberg te beklimmen, kun je de schattige dieren bevrijden en jezelf een hoop beloningen veiligstellen!
Op de kaart van de Raadselberg, die op verschillende intervallen is geplaatst, moet je door de kaart omhoog klimmen door de niveaus te halen en de laatste laag te bereiken om je hoofdprijs te verzamelen.
De uitdaging wordt echter iets moeilijker, omdat je alle niveaus moet halen met slechts één leven. Geen herstarts of mislukkingen toegestaan!
Hoe neem ik deel aan de Raadselberg?
Wanneer het actief is, verschijnt de Raadselberg in je spel en is toegankelijk vanaf het Kaartscherm. Je krijgt een pop-up wanneer het in het spel beschikbaar is, maar als je het niet ziet of het wegklikt zonder het te controleren - geen zorgen, je kunt de evenementknop nog steeds zien op de spelkaart.
Wat kan ik winnen in de Raadselberg?
Je kunt Boosters, Goudstaven en zelfs Onbeperkte Levens winnen in het spel, dus alles om voor te spelen! Pet-taculair!
Wanneer vindt het plaats?
Het varieert van tijd tot tijd en past zich aan rond andere evenementen in de wereld van Pet Rescue Saga. We houden ervan om dingen af te wisselen, want variatie is de specerij van het leven!
Je krijgt een in-game melding om je te laten weten dat het is begonnen, maar als je het sluit of wilt controleren, zie je het wedstrijdknop-icoon op je kaartscherm, dus veel geluk en mik op de maan (en verder!)
Wat als anderen het kunnen spelen en ik niet?
Om de Raadselberg toegankelijk en beschikbaar te houden voor iedereen, kan het soms zijn dat jij er toegang toe hebt en je vrienden niet, of andersom. Dit is zodat iedereen kan spelen.
Houd er rekening mee dat jij er toegang toe kunt hebben wanneer zij dat niet hebben - dus spring erin en beklim de hoogten wanneer je de kans krijgt!