Feene føler seg flyktige og tilbyr en belønning til sine mest dyktige boblesprengere!
Hva er Fairy Dash?
Fairy Dash-arrangementet setter boblesprengningsferdighetene dine mot en gruppe andre spillere, med en premie på booster for de som når målstreken raskest!
Hvor er det?
Når det er i spill, vil du se Fairy Dash-begivenhetsikonet til venstre på hovedspillkartskjermen. Du vil også se rangeringen av konkurrentene i løpet oppført under den, slik at du kan sjekke posisjonen din sammenlignet med de andre spillerne.
Hvordan kan jeg sjekke fremgangen min?
Rangeringssporeren på siden av kartskjermen vil holde deg oppdatert om hvor du er i løpet. Øverst på sporingen vil du også kunne se mållinjens nivånummer. Dette er målet ditt, så prøv ditt beste for å komme dit før konkurrentene dine!
Når avsluttes løpet?
Når hver spiller i løpet har passert mållinjenivået, vil rekkene bli låst og premiene fordelt. Hvis noen spillere slutter å spill og ikke gjør noen fremgang, ikke bekymre deg - etter en angitt tid med inaktivitet vil løpet anses som fullført og rangeringen og premietildelingen vil finne sted.
Hva kan jeg vinne?
Et vell av premier kan vinnes for vinneren av Fairy Dash, så det er alt å spill for. booster, Star Dust og til og med noen ubegrensede liv kan oppnås hvis du plasserer først! Ikke bare er det premier til vinneren, men noen superbytte er også tilgjengelig for innehavere av 2. og 3. plass også!
Jeg ser det ikke i spillet mitt
Det er mulig du kjenner noen med hendelsen synlig i spillet deres når den ikke er tilgjengelig for deg. Ikke bekymre deg! Med så mange spillere må vi noen ganger spre moroa litt.
For å holde arrangementene våre håndterbare og synlige for så mange mennesker som mulig, noen ganger får grupper av spillere tilgang til dem til forskjellige tider.
Det er en sjanse for at neste gang vil du ha det når de ikke har det, eller en annen begivenhet som vennen din ikke har. Bare hold øye med varslene, popup-vinduene og kartknappene dine.