Feene føler seg flyktige og tilbyr en belønning til sine mest dyktige boblesprengere!
Hva er Feløp?
Feløp-arrangementet setter dine boblesprengingsferdigheter opp mot en gruppe andre spillere, med en premie av boostere for de som når målstreken raskest!
Hvor er det?
Når det er i spill, vil du se Feløp-arrangementikonet til venstre på hovedspillkartet ditt. Du vil også se rangeringen av konkurrentene i løpet oppført under det, slik at du kan sjekke din posisjon sammenlignet med de andre spillerne.
Hvordan kan jeg sjekke fremgangen min?
Rangeringstrackeren på siden av kartskjermen vil holde deg oppdatert på hvor du er i løpet. Øverst på trackeren vil du også kunne se målstrekenivået. Dette er ditt mål, så prøv ditt beste for å komme dit før konkurrentene dine!
Når avsluttes løpet?
Når alle spillerne i løpet har passert målstrekenivået, vil rangeringene bli låst og premiene delt ut. Hvis noen spillere slutter å spille og ikke gjør noen fremgang, ikke bekymre deg - etter en viss tid med inaktivitet vil løpet bli ansett som fullført, og rangeringen og premieutdelingen vil finne sted.
Hva kan jeg vinne?
En mengde premier kan vinnes for vinneren av Feløp, så det er alt å spille for. Boostere, stjernestøv og til og med noen evig liv kan oppnås hvis du kommer på førsteplass! Ikke bare er det premier for vinneren, men noen superbytte er også tilgjengelig for innehavere av 2. og 3. plass!
Jeg ser det ikke i spillet mitt
Det er mulig at du kjenner noen med arrangementet synlig i spillet deres når det ikke er tilgjengelig for deg. Ikke bekymre deg! Med så mange spillere må vi noen ganger spre moroa litt.
For å holde arrangementene våre håndterbare og synlige for så mange som mulig, får noen ganger grupper av spillere tilgang til dem på forskjellige tidspunkter.
Det er en sjanse for at neste gang vil du ha det når de ikke har, eller et annet arrangement som vennen din ikke har. Bare hold øye med varslingene dine, pop-ups og kartknapper.