Du er ikke alene mens du spiller gjennom Candy Crush Friends Saga - du vil få hjelp fra en rollebesetning av favorittkarakterene dine!
Hvordan låser jeg opp tegn?
For å lås opp disse nyttige karakterene, må du finne Candy Surprise-bokser. Finn nye klistremerker i disse boksene for å øke godterivennene dine og oppdage nye også. Når du har samlet nok klistremerker til å lås opp en karakter, vil du finne dem klare og venter på å hjelpe deg!
Hvordan velger jeg karakteren min?
Det er enkelt å velge karakter. Før du starter et brett, kan du velge hvilken karakter du vil hjelpe ved å velge dem fra menyen under den grønne 'Spill'-knappen. Velg nøye – hver karakter har en unik spesiell kraft som kan hjelpe deg. For å gi deg den beste sjansen for å lykkes, vil spillet gi en anbefaling til deg.
Hvordan bruker jeg karakterens kraft?
For å bruke karakterens unike kraft, må du samle favoritttypene deres. Se powerbaren fylles opp, og så snart du har samlet nok av deres foretrukne godteri, vil de legg til en velsmakende boostertil spillebrettet ditt. Jo mer av det forespurte godteriet du samler, jo flere booster får du for å slå nivået.
Hvordan ser jeg karakterene mine?
kan finne alle karakterene dine i The Scrapbook ved å trykke på bokikonet funnet på startskjermen. Her vil du kunne se de innsamlede karakterene dine, lære om kreftene deres og lese en morsom biografi for å komme nærmere vennene dine.
kan også se en liste over karakterer som ennå ikke er samlet inn. Du vil også se en fremdriftslinje slik at du kan spore fremgangen din mot å lås opp din neste favorittkarakter!