Du er ikke alene når du spiller gjennom Candy Crush Friends Saga - du vil få hjelp fra en rekke av dine favorittkarakterer!
Hvordan låser jeg opp karakterer?
For å låse opp disse hjelpsomme karakterene, må du finne Candy Surprise-bokser. Finn nye klistremerker i disse boksene for å oppgradere dine Candy Friends og oppdage nye også. Når du har samlet nok klistremerker til å låse opp en karakter, vil du finne dem klare og venter på å hjelpe deg!
Hvordan velger jeg min karakter?
Å velge din karakter er enkelt. Før du starter et nivå, kan du velge hvilken karakter du vil ha hjelp av ved å velge dem fra menyen under den grønne 'Spill'-knappen. Velg nøye - hver karakter har en unik spesialkraft som kan hjelpe deg. For å gi deg den beste sjansen for suksess, vil spillet gi deg en anbefaling.
Hvordan bruker jeg karakterens kraft?
For å bruke karakterens unike kraft, må du samle deres favorittgodteri. Se kraftlinjen deres fylles opp, og så snart du har samlet nok av deres foretrukne godteri, vil de legge til en smakfull booster på spillbrettet ditt. Jo mer av det forespurte godteriet du samler, jo flere boostere får du for å slå nivået.
Hvordan ser jeg mine karakterer?
Du kan finne alle dine karakterer i Scrapbook ved å trykke på bokikonet som finnes på startskjermen. Her kan du se dine samlede karakterer, lære om deres krefter, og lese en morsom biografi for å komme nærmere dine nye venner.
Du kan også se en liste over karakterer som ennå ikke er samlet. Du vil også se en fremdriftslinje slik at du kan spore fremgangen din mot å låse opp din neste favorittkarakter!