Detektiv Dachs - den mest bedårende innbyggeren i Godteriby - har startet sin egen leveringsservice!
Nå trenger han hjelp fra deg og vennene dine for å sikre at alle leveransene hans blir gjort i tide. Fullfør oppgaver for å gjøre leveranser, og du vil tjene noen fantastiske belønninger!
Hvordan fungerer Dachs' leveranser?
Fra nivå 25 og oppover er det enkelt å begynne å nyte dette arrangementet:
- Trykk ganske enkelt på ikonet fra spillkartet ditt, og du vil se hvor mye tid du har igjen for å fullføre leveransene dine.
- Møt teamet ditt på fem som du vil spille med for å fullføre oppgaver!
- Herfra vil Dachs vise oppgavelisten din.
- Nå er det på tide å fullføre disse oppgavene som et team for å tjene belønningene dine!
- Etter at du har fullført en gruppe oppgaver, vil du få nye helt til arrangementet er over.
Hvordan fyller jeg oppgavelinjen?
Vennligst merk at for å fylle oppgavelinjen, må du spille på et nytt/ubeseiret nivå. Det er også viktig å merke seg at oppgavevalg er manuelt. Dette betyr at du må velge en oppgave for å begynne å jobbe mot å fullføre den!
Hvordan ser jeg lagkameratene mine?
Vennligst merk at du bare vil kunne se lagkameratene dine og avataren deres hvis de har valgt en oppgave.
Hva om andre kan spille det og jeg ikke kan?
For å holde arrangementene og utfordringene tilgjengelige og tilgjengelige for alle, kan det noen ganger være at du har tilgang til det og vennene dine ikke, eller omvendt. Dette er slik at alle får spille så mange funksjoner som er håndterbare. Husk at du kan ha det når de ikke har det også - så dykk inn når du får sjansen!