Dachs the Donut Dog - den mest bedårende innbyggeren i Candy Town - har startet sin helt egen leveringstjeneste!
Nå trenger han hjelp fra deg og vennene dine for å sørge for at alle leveransene hans blir levert i tide. Fullfør oppgaver for å levere leveringer, og du vil tjene noen fantastiske belønninger!
Hvordan fungerer Dachs' leveranser?
Fra brett 25 og utover er det enkelt å begynne å glede seg over denne begivenheten:
- Bare klikk på ikonet fra spillkartet ditt, og du vil se hvor mye tid du har igjen til å fullføre leveransene.
- Møt teamet ditt på fem som du vil spill med for å fullføre oppgaver!
- Herfra vil Dachs vise oppgavelisten din.
- Nå er det på tide å fullføre disse oppgavene som et team for å tjene belønningene dine!
- Etter at du har fullført en gruppe oppgaver, får du nye helt frem til arrangementet er over.
Dachs leveringstjeneste, med en nedtelling som indikerer 27 dager og 28 timer igjen. Spillere blir lokket til å bli med i et team og fullføre oppgaver for fantastiske belønninger, med en fremtredende "La oss gå!"-
Hvordan fyller jeg oppgavelinjen?
Vær oppmerksom på at for å fylle oppgavelinjen, må du spill på et nytt/ubeseiret brett. Det er også viktig å merke seg at oppgavevalg er manuelt . Dette betyr at du må velge en oppgave for å begynne å jobbe mot å fullføre den!
Hvordan ser jeg lagkameratene mine?
Vær oppmerksom på at du bare vil kunne se lagkameratene dine og deres avatar hvis de har valgt en oppgave.
Hva om andre kan spill det og jeg ikke?
For å holde arrangementene og utfordringene tilgjengelige og tilgjengelige for alle, kan det hende at du har tilgang til det og vennene dine ikke, eller omvendt. Dette for at alle skal få spill så mange funksjoner som er overkommelig. Husk at du kan ha det når de ikke har det også - så dykk inn når du får sjansen!