Svaret er: ja, det kan du! Følg disse enkle trinnene for å se Facebook-vennene dine når du spiller tilkoblet din King-konto.
FORUTSETNINGER: Før du starter, sørg for at du...
- har synkronisert Facebook- og King-kontoen din, og
- er tilkoblet Facebook.
Når du har sørget for at du har disse to tingene, vil du få en pop-up!
Når du mottar pop-upen
1. Pop-upen vil spørre om du vil legge til vennene dine på kartet ditt.
2. Trykk på Fortsett og Facebook-vennelisten din vil automatisk bli valgt.
3. Ved å trykke på Fortsett igjen, vil systemet flytte Facebook-vennene dine til King-kontoen din. Du kan også fjerne valget av alle venner ved å krysse av i boksen "Fjern alle valg" og velge spesifikke venner fra listen.
Skjermbilder viser den første pop-upen, skjermen der du velger vennene du vil ha på King-kontoen din, og skjermen du ser når du velger alle
Deretter vil du motta en pop-up som forteller deg når vennene dine er lagt til—og det er det!
Husk:
- Hvis det oppstår et problem og vennene dine ikke blir lagt til King-kontoen din, kan du alltid trykke på Prøv igjen-knappen for å be om det igjen.
- Du vil se en knapp på profilsiden din hvis du bestemmer deg for å legge til vennene dine senere:
Skjermbilde viser profilsiden og deretter den blå knappen du kan trykke på for å få pop-upen til å vises når som helst
Jeg mottok ikke pop-upen!
Det er mulig at du kjenner noen som kanskje har funksjonen synlig i spillet sitt når den ikke er tilgjengelig for deg. Ikke bekymre deg! Det er ikke feil — det er bare at vi noen ganger må spre moroa med så mange spillere, så alle får prøve nye ting.
Sjansene er at du vil ha en annen funksjon når vennen din ikke har det, så vær trygg på at vi alltid vil prøve å sørge for at du ikke går glipp av moroa! Følg med på varsler, pop-ups og kartknapper for å vite når du er klar til å gå!
Jeg har flere spørsmål eller vil dele min mening om dette
I så fall, vennligst besøk vårt Candy Crush Jelly Community her - dine medspillere er ivrige etter å hjelpe!