The Reward Pass gir deg søte belønninger når du fullfører oppdrag og samler Soda Caps!
Du kan komme videre i flere oppdrag samtidig, og oppdatere uferdige oppdrag nå og da.
Small, Medium og Big Pass
Du vil kunne velge hvilket belønningspass du foretrekker: Small, Medium og Big Pass. Større pass tilsvarer større belønninger, så velg med omhu!
gratis og Deluxe Pass
Du må også bestemme om du foretrekker gratispasset eller Deluxe-passet, som vil føre til flere belønninger etter hvert som du går videre i nivåer.
Merk: Hvis du kjøper Deluxe Pass, vil du ikke motta alt innholdet med en gang – du vil motta belønningene mens du går videre. Deluxe Pass tilbyr belønninger med høyere verdi til en pris, og du vil også få tilgang til belønningene fra gratispasset!
Når må jeg kreve belønningene mine?
Sørg for å kreve belønningen din så snart du kan – når den begrensede tiden er over, starter et nytt pass, så krev raskt!
Hvordan får jeg tilgang til Deluxe Pass?
Du kan kjøpe Deluxe Pass når du vil!
Når du gjør det, vil du også motta alle de tidligere belønningene for nivåer du allerede har fullført. Det betyr at hvis du kjøper Deluxe Pass på brett 10, vil du også få alle belønningene fra brett 1 til 9.
Vær oppmerksom på at du ikke får innholdet fra kjøpet med en gang – du må komme deg videre for å vinne belønningene dine.
Hvor kan jeg snakke med andre om denne funksjonen?
Du kan bli med i samtalen om denne funksjonen i vårt Candy Crush Soda-fellesskap
Hvorfor ser jeg ikke denne funksjonen i spillet mitt?
Noen ganger er det mulig at du kjenner noen som har en hendelse i spillet når den ikke er tilgjengelig for deg. Dette er fordi vi ønsker å holde arrangementene våre balanserte, håndterbare og synlige for så mange mennesker som mulig, slik at alle får prøve nye ting.
Hvis du ikke har et arrangement denne gangen, ikke bekymre deg. Sjansen er stor for at du vil ha en annen begivenhet når vennen din ikke gjør det!