Rakettrush er et spennende kapplĂžp til rommetâmer spesifikt, til Mirakelkuleplanet!
Â
Hvordan spiller jeg Rakettrush?
Du vil konkurrere mot andre spillere ved Ă„ bruke Fargebomber: jo flere du bruker, desto hĂžyere vil raketten din fly!
Spill hvilket som helst nivĂ„ pĂ„ kartet (til og med de du fĂ„r tilgang til gjennom den rosa magiske dĂžren pĂ„ slutten av kartet!), og arrangementet vil telle dine Fargebomberâuansett om du vinner nivĂ„et eller ikke.Â
Â
Hvor mye tid har jeg?Â
Du vil ha begrenset tid til Ă„ spille Rakettrushâen timer vil fortelle deg hvor mye.Â
Som andre arrangementer i spillet, vil Rakettrush bare dukke opp fra tid til annen.
SÄ snart det dukker opp i spillet ditt, begynn Ä lage de Fargebombene for Ä slÄ dine medspillere!
Â
Hva kan jeg vinne?
Premiene for Ă„ komme til Mirakelkuleplanet er... mirakelkuler! Det stemmer, du vil motta en mirakelkule full av belĂžnninger hvis du vinner lĂžpet.
Â
Jeg har ikke sett Rakettrush i spillet mitt ennÄ
Vi prÞver Ä holde arrangementene vÄre balanserte, hÄndterbare og synlige for sÄ mange spillere som mulig, slik at alle fÄr prÞve nye ting. Sjansen er stor for at du vil ha et annet arrangement i spillet ditt nÄr andre spillere ikke har det, sÄ vÊr trygg pÄ at vi alltid vil prÞve Ä sÞrge for at du ikke gÄr glipp av moroa!
Hold Þye med varslingene dine, pop-ups og kartknapper for Ä vite nÄr du har nytt innhold i spillet ditt.