Det er nå mulig å logge på King-spill ved å bruke Logg på med Apple. Denne funksjonen gjør det enkelt for Apple-brukere å logge på appene og nettstedene sine ved hjelp av Apple-ID. Dette betyr at du raskt kan lagre fremgangen din og spill på tvers av enheter.
I stedet for å fylle ut skjemaer, bekrefte e-postadresser og velge nye passord, kan du bruke Logg på med Apple til å sette opp en konto og begynne å lagre fremgangen din med en gang.
Hvordan bruker jeg Logg på med Apple?
Det er enkelt å bruke Logg på med Apple på tvers av King-spill.
Her er trinnene du må følge:
- til innstillinger og velg alternativet for å Lagre spillet ditt
- Velg Fortsett med Apple
- Les gjennom informasjonen her og trykk på Fortsett
- Bekreft opplysningene dine og velg om du vil dele eller skjule e-posten din
- Spillet ditt er nå lagret med Apple
Vær oppmerksom på at du kan se bruker-ID-en din øverst på siden med kontoinnstillinger.
Kan jeg bruke Logg på med Apple og deretter synkronisere fremdriften min fra en annen konto?
Vær oppmerksom på at det ikke er mulig å synkronisere eksisterende fremgang fra en King- eller Facebook-konto når du bruker Logg på med Apple. Hvis du velger å bruke Logg på med Apple, vil du opprette en helt ny konto som du kan få tilgang til på alle Apple-enheter med iOS 13 og nyere.
Hvor kan jeg lære mer om Logg på med Apple?
Du kan lære mer om Logg på med Apple og hvordan du bruker det på Logg på med Apples støtteside .