Noen personverninnstillinger på Facebook kan påvirke synkroniseringen av spillets fremdrift og om vennelisten din vises i spillet. Hvis du har problemer med noen av dem, prøv tipsene nedenfor.
Hvis fremgangen ser ut til å gå tapt, prøv å logge på Facebook igjen
- Sørg for at du er riktig logget på Facebook-profilen din på telefonen. Åpne Facebook-appen din og logg på som normalt.
- Åpne spillet på enheten din.
- Klikk på "(Min) konto"/ "(Min) profil".
- Klikk på den blå knappen som leser "Fortsett med Facebook" for å få tilgang til det lagrede spillet. Start spillet på nytt og fremgangen din skal være tilbake der du forlot den!
Sjekk apptillatelsene dine
Når du gir en app tilgang til Facebook-kontoen din, utløper denne tilgangen etter 90 dager. Appen mister da tilgang til kontoen din, noe som kan påvirke fremdriften og vennelisten din.
Du kan sjekke hvilke apper som er aktive , utløpt, eller har blitt fjernet fra kontoen din ved å klikke på denne koblingen: https://www.facebook. com/settings?tab=applications
Hvis spillet er oppført som ' utløpt , betyr det at vennelisten din og fremdriften kanskje ikke synkroniseres med spillet.
Klikk " Forny tilgang " for å aktivere appens tillatelser på nytt.
Det kan også være lurt å sjekke de aktive apptillatelsene dine ved å klikke på "vis og rediger"-koblingen. Hvis 'Venneliste' ikke er valgt, vil ikke spillene våre kunne se vennene dine, og du vil ikke kunne send meldinger eller motta hjelp fra dem.
Husk at du må gjøre dette hver 90. dag.
Hvis dette ikke fungerer, har vi andre artikler som kan hjelpe.
Bare gå til startsiden til brukerstøtten og se gjennom følgende seksjoner:
- Min spillfremgang
- King- og Facebook-profiler
- liv/meldinger
- Tekniske problemer og tilkoblingsproblemer