Sign Up!

⛔ Connection Issues All Games - More info HERE
New Year - New device? 📱 Check out how to sync it! Android 🤖 | Apple 🍏

Lost all items

becs8
becs8 Posts: 38

Level 3

Hi logged out as normally have to log out then back in to get mystery mountain each week but was on a 410 day streak with 100 paint 50 arrows something of all of them now I'm daily streak 1 and all items gone how do I get back and only just got mystery mountain back after a year now gone again no point playing now lost everything

Comments

• joelle89
    joelle89 Posts: 61

Level 3

C'est ce qui m'arrive depuis plus d'un mois, il faut que je me deconnecte et me reconnecter ,pour pouvoir jouer , avoir mes amis sinon , je les perd , et impossible d'avoir le jeu quotidien qui revient toujours sur le jour 1 et ne plus avoir de booster .Et tous les autres jeux comme ( la meteo . la montagne , faire grandir votre animal , pretoria ) Enfin impossible de jouer , a chaque reconnection , il faut recommencer .

• Lady_Choo
    Lady_Choo Posts: 26,078

Unfortunately with you both it sounds like connection issues.

It might be worth contacting player support from within the game and see if they can make any suggestions as its the weekend now, so no CMs will see this for a few days.

• joelle89

Level 3

Voila la reponse de l'assistance ..

• Lady_Choo

Is there anyway you can copy and paste any of that for me? As the translate option cannot translate it and my french isn't very good. I can see they are sorry about something but not what :(

• joelle89

Level 3

Bonjour , voila ! je precise que je joue sur tel ou tablette samsung et que j'ai ces problemes de reconnection sur les deux appareils et que rien n'est sauvegarder a par le jeu du Mardi

• Lady_Choo

Ah I see. Thank you for doing that. did they suggest a lot of troubleshooting too?

• joelle89

Level 3

Les depannages courant , vider le cache , les mises a jours etc… Rien d'autre. Donc voila si plus de boosters et des niveaux un peu plus difficile . je vais vite arreter si il n'y a aucune solution de leur part . il faudrait que je joue en continue sans me deconnecter pour avoir une sauvegarde pour finir par exemple le jeu pour faire grandir l'annimal .impossible de rester toute une journee a jouer . Et c'est pour tous les jeux a part ceux du mardi qui garde la sauvegarde .

Hey! Would you like to give us your opinion?