Dachs the Donut Dog - den mest bedÄrande invÄnare i Candy Town - har startat sin alldeles egna leveranstjÀnst!
Nu behöver han hjÀlp frÄn dig och dina vÀnner för att se till att alla hans leveranser görs i tid. Slutför uppgifter för att poÀng leveranser och du kommer att tjÀna nÄgra fantastiska belöningar!
Hur fungerar Dachs leveranser?
FrÄn nivÄ 25 och framÄt Àr det lÀtt att börja njuta av detta evenemang:
- Klicka bara pÄ ikonen frÄn din spelkarta sÄ ser du hur mycket tid du har kvar att slutföra dina leveranser.
- TrÀffa ditt lag pÄ fem som du kommer att spela med för att slutföra uppgifter!
- HÀrifrÄn kommer Dachs att visa din uppgiftslista.
- Nu Àr det dags att slutföra dessa uppgifter som ett team för att tjÀna dina belöningar!
- NÀr du har slutfört en grupp uppgifter kommer du att fÄ nya hela vÀgen fram tills evenemanget Àr över.
Hur fyller jag aktivitetsfÀltet?
Observera att för att fylla aktivitetsfÀltet mÄste du spela vidare en ny/obesegrad nivÄ. Det Àr ocksÄ viktigt att notera att uppgiftsval Àr manuellt . Det betyder att du mÄste vÀlja en uppgift för att börja arbeta mot att slutföra den!
Hur ser jag mina lagkamrater?
Observera att du bara kommer att kunna se dina lagkamrater och deras avatar om de har valt en uppgift.
Vad hÀnder om andra kan spela det och jag inte?
För att hÄlla evenemangen och utmaningarna tillgÀngliga och tillgÀngliga för alla kan du ibland ha tillgÄng till det och dina vÀnner kanske inte, eller vice versa. Detta för att alla ska fÄ spela sÄ mÄnga funktioner som gÄr att hantera. TÀnk pÄ att du kan ha det nÀr de inte ocksÄ har det - sÄ dyk in nÀr du fÄr chansen!