Dachs, den söta Donuthunden - den mest bedÄrande invÄnaren i Godisbyn - har startat sin egen leveranstjÀnst!
Nu behöver han hjÀlp frÄn dig och dina vÀnner för att se till att alla hans leveranser görs i tid. Slutför uppgifter för att göra leveranser och du kommer att tjÀna fantastiska belöningar!
Hur fungerar Dachs leveranser?
FrÄn nivÄ 25 och uppÄt Àr det enkelt att börja njuta av detta evenemang:
- Klicka helt enkelt pÄ ikonen frÄn din spelkarta sÄ ser du hur mycket tid du har kvar för att slutföra dina leveranser.
- Möt ditt team pÄ fem personer som du kommer att spela med för att slutföra uppgifter!
- HÀrifrÄn kommer Dachs att visa din uppgiftslista.
- Nu Àr det dags att slutföra dessa uppgifter som ett team för att tjÀna dina belöningar!
- Efter att du har avslutat en omgÄng uppgifter kommer du att fÄ nya Ànda tills evenemanget Àr över.
Hur fyller jag uppgiftsfÀltet?
Observera att för att fylla uppgiftsfÀltet mÄste du spela pÄ en ny/obesegrad nivÄ. Det Àr ocksÄ viktigt att notera att uppgiftsvalet Àr manuellt. Detta innebÀr att du mÄste vÀlja en uppgift för att börja arbeta mot att slutföra den!
Hur ser jag mina lagkamrater?
Observera att du bara kommer att kunna se dina lagkamrater och deras avatar om de har valt en uppgift.
Â
Vad hÀnder om andra kan spela det och jag inte kan?
För att hÄlla evenemang och utmaningar tillgÀngliga och tillgÀngliga för alla kan det ibland hÀnda att du har tillgÄng till det och dina vÀnner kanske inte har det, eller vice versa. Detta Àr sÄ att alla fÄr spela sÄ mÄnga funktioner som Àr hanterbara. Kom ihÄg att du kan ha det nÀr de inte har det ocksÄ - sÄ dyk in nÀr du fÄr chansen!